Gå til innhold

ny gamingmus

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter ny gamingmus da jeg begynner å bli lei av min g400. Jeg føler den blir lang i hånden da jeg ikke får tatt ordentlig grep om musen (har store hender).

Ønsker meg en mus med optisk sensor og som er ergonomisk god for større hender. Da jeg ikke har mulighet å teste alle jeg ser på, ønsker jeg tilbakemeldig fra dere som har vært i samme situasjon som meg og har funnet en mus som passer store hender bra, men samtidig føles lett håndterbar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på jakt etter ny gamingmus da jeg begynner å bli lei av min g400. Jeg føler den blir lang i hånden da jeg ikke får tatt ordentlig grep om musen (har store hender).

Ønsker meg en mus med optisk sensor og som er ergonomisk god for større hender. Da jeg ikke har mulighet å teste alle jeg ser på, ønsker jeg tilbakemeldig fra dere som har vært i samme situasjon som meg og har funnet en mus som passer store hender bra, men samtidig føles lett håndterbar.

Da bør du ta en titt på Roccat Kone XTD. Fikk den anbefalt til meg på elkjøp da jeg har lange(store om du vil) hender, og kan selv ikke ha en bitteliten mus.

Idag sitter jeg faktisk med en Microsoft explorer 3.0 mus. om du får tak i den et sted kan den anbefales på det varmeste!

Jeg har prøvd moderne muser med 4g sensorer og blablabla, men jeg må innrømme det at jeg følte at denne microsoft musen var mye stødigere og litt mer presis faktisk! Sliter med å finne en moderne mus som faktisk slår den ytelsesmessig, så om du får tak i en slik anbefaler jeg deg å kjøpe/prøve. Koster nok meget lite da den er en god del år gammel om du skulle finne den!

Edit: Maxfps.no selger den faktisk! Den koster 400kr, og jeg anbefaler hvertfall den musen, da jeg har hatt den i mange år og har servert meg mange seiere i skytespill! (Ja jeg vet det høres rart ut at en microsoft mus skal være såpass bra, men den bør prøves!)

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...