gardm Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 "May the force be with you" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
deleted Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Fett! Lego er et utmerket motiv, ihvertfall for lav dybdeskarphet og kreativitet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Stilig dette, og jeg vil tro det er morsomt å lage også. På min skjerm er det et veldig tydelig gulstikk i dette bildet. Litt kan være stemningsfullt, men her synes jeg det ble i overkant. Jeg ville også hatt litt mer luft under figurene, nå ser det ut som de står på bilderamma, og spesielt hvis man printer ut og henger opp kan det bli litt rart. Kreativt og severdig! Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Kreativt og morsomt:-) Lego vokser en aldri fra..... Fint verktøy for kreativ lek. Lenke til kommentar
gardm Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Stilig dette, og jeg vil tro det er morsomt å lage også. På min skjerm er det et veldig tydelig gulstikk i dette bildet. Litt kan være stemningsfullt, men her synes jeg det ble i overkant. Jeg ville også hatt litt mer luft under figurene, nå ser det ut som de står på bilderamma, og spesielt hvis man printer ut og henger opp kan det bli litt rart. Kreativt og severdig! Henning Takk for hyggelig kommentar og konstruktiv tilbakemelding. Enig i det du skriver. Komposisjonen og plasseringen av figurene ble ikke helt optimal og jeg strevde litt med dette, delvis på grunn av alluminiumsfolien som figurene stod på (jeg kunne nøyd meg denne som bakgrunn). Fargene er et resultat av litt eksperimentering med "presets" i Lightroom. Ble nok litt i overkant, men hvis man tenker seg at dette foregår under Tatooine's to soler, gjør det kanskje ikke så mye... Mvh Gard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg