Gå til innhold

Win 8.1 nekter å koble til nettverks share, printere og RSAT

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

For ca 2 uker siden slettet jeg VMware workstation 9 fra min jobb pc for å oppgradere til workstation 10 (ettersom den ikke ville oppgradere, fikk feilmelding om at jeg ikke hadde workstation 9)

Etter mye styr ble jeg kvitt VMware workstation 9, nå klarer jeg ikke få tilgang på noen nettverk share (hjemme eller på jobb) Ingen skrivere og RSAT finner ikke serveren lengre. Dette er da snakk om share, skrivere og RSAT som jeg bruker fra andre maskiner daglig og min faste maskin opp til for ca 2 uker sider, derfor utlukker jeg problemer med nettverk eller brukernavn etc.

Har gått igjen alt jeg finner av guider på nett uten at noen av dem har fungert. Like før jeg reinstallerer, men har mange programmer jeg trenger og vil ta en del tid.

Noen som har opplevd dette tidligere? Har en følelse av at VMware har tatt med seg noe mer enn del burde..

Alle svar mottas med takk.

post-278960-0-17724800-1422614972_thumb.jpg

post-278960-0-57098700-1422614979_thumb.jpg

Endret av F!sh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De virker faktisk til å ha fungert etter en omstart, i allefall på ett av nettverkskortene. Bruker ca 10 forskjellige virtuelle nettverks adaptere så hender jeg mister litt kontroll på hva jeg har gjort hvor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...