skyevo Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Hei, kjæresten min har bursdag nå på mandag, og jeg vil gi han en koseli gave. Siden jeg har fått streng beskjed om å ikke kjøpe noe gave til han, så vil jeg alikevell gi han noe som viser at jeg er glad i han og som kan glede han. Jeg kom over ett tips som gikk ut på å lage kuponger som kan kunne løse inn i forskjellige tjenester. De alternativene jeg kom over handlet bare om sex, og siden dette er noe han "får" til vanlig uansett så vil jeg finne på noe annet. Har dere noen tips? Noen mannfolk her som har noen gode innspill?Og om dere har noen andre kreative forslag så vil jeg gjerne høre! Endret 29. januar 2015 av skyevo Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Kupongforslag: - Middag av hans valg, du lager OG tar oppvasken Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Kuponger på 'guttekveld' er aldri feil? Lenke til kommentar
skyevo Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Kupongforslag: - Middag av hans valg, du lager OG tar oppvasken Han liker ikke å velge middag, det er alltid jeg som kommer med forslagene så får han velge utifra det.. Og jeg rydder og lager maten, alltid. Så det blir det samme som å gi sexkuponger Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Gi ham en kasse med øl Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Gi ham en kasse med øl Skal hun stjele, mener du? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Kupongforslag: - Middag av hans valg, du lager OG tar oppvasken Han liker ikke å velge middag, det er alltid jeg som kommer med forslagene så får han velge utifra det.. Og jeg rydder og lager maten, alltid. Så det blir det samme som å gi sexkuponger marry me? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Gi han en kupong der han må lage mat og rydde opp alene, du gleder han nok fra før og det er på tide at du drar han ned fra den lille skyen hans. 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Gi han en kupong der han må lage mat og rydde opp alene, du gleder han nok fra før og det er på tide at du drar han ned fra den lille skyen hans. Nåja, kan da hende at han gjør annet husarbeid enn matlaging Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Kuponger er ganske så kjedelig gave. Gi han heller mange fine små gaver. Ting han liker. Hvis han for eksempel liker superhelter, gi han superhelt relaterte gaver. Finnes masse på Ebay som er billig og kult. Jeg har fått mange billige ebaygaver av kjæresten min. Og jeg synes det er helt konge! Små gaver som viser at hun kjenner meg og vet eksakt hva jeg liker =) til jul fikk jeg en gameboy color pikachu edition og original pokemon yellow. Det var noe jeg ønsket meg, som minnet meg om barndommen min. Gå heller for noe smått og søtt, som viser at du kjenner han. Lenke til kommentar
skyevo Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Kuponger er ganske så kjedelig gave. Gi han heller mange fine små gaver. Ting han liker. Hvis han for eksempel liker superhelter, gi han superhelt relaterte gaver. Finnes masse på Ebay som er billig og kult. Jeg har fått mange billige ebaygaver av kjæresten min. Og jeg synes det er helt konge! Små gaver som viser at hun kjenner meg og vet eksakt hva jeg liker =) til jul fikk jeg en gameboy color pikachu edition og original pokemon yellow. Det var noe jeg ønsket meg, som minnet meg om barndommen min. Gå heller for noe smått og søtt, som viser at du kjenner han. Så koseli Han er nok ikke helt der, men takk for forslag! Innser at det er en vanskelig kar å gi gave til, hehe Lenke til kommentar
skyevo Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Gi ham en kasse med øl Han drikker ikke :-P Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 De alternativene jeg kom over handlet bare om sex, og siden dette er noe han "får" til vanlig uansett så vil jeg finne på noe annet. Uvanlig sex? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Gi han en kupong der han må lage mat og rydde opp alene, du gleder han nok fra før og det er på tide at du drar han ned fra den lille skyen hans. Nåja, kan da hende at han gjør annet husarbeid enn matlaging Samme hva han gjør, skader ikke å hjelpe den andre parten med det den driver med. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Streng beskjed om å ikke gi gave betyr på mannespråk: IKKE GI NOE, fordi jeg vil ikke stå i gjeld til deg. Alternativt; jeg planlegger å gjøre det slutt. Lenke til kommentar
skyevo Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Streng beskjed om å ikke gi gave betyr på mannespråk: IKKE GI NOE, fordi jeg vil ikke stå i gjeld til deg. Alternativt; jeg planlegger å gjøre det slutt. Takk for "advarselen", men det er nok ikke tilfellet :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå