Gå til innhold

Bokollektiv som er sykt lytt.

c-bool

Anbefalte innlegg

Hei!

Flyttet inn i en bolig der det bor 7 stk. I min etasje 3 stk. Og et rom på toppen. Problemet er at her er vanvittig lytt. Hører sidemannen snakke i telefon, hoste, til og med prompe. Så når det er matlaging pågang er her ikke værende. Slitsomt når han ved siden av sitter å spiller data til langt på natt og lager nattmat da jeg ikke får sove. Kan ikke si det til personene heller da jeg sikkert lager like mye støy når jeg prater i telefon og lager mat. Huset er 100år gammet, men er pusset opp. kan ikke skjønne hvordan dette er isolert. Syns mnd leigen er relativt dyrt i tillegg og dette med støy var jeg ikke klar over når jeg var på visning. Hadde aldri flyttet hit om jeg viste det var slik. Føler jeg ikke har noe privatliv og må hviske i telefonen eller når jeg har besøk.

Er dette oppsigelsesgrunn og hvordan skal jeg ta dette opp med huseier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jo bare kontrakt til juni da, så om det uansett er 3 mnd oppsigelse er det vel ikke mye vits. Prøvde å tette rundt dørkarmene med gummi pakning, men døren er sikkert sikkert 100år gammel så den er skjev med 3cm glis på undersiden. Fikk tettet såpass at det ikke trekker like mye som før og klarer å holde temperaturen bedre, men lyden hjalp det ikke mye på.

Men en annen ting som er plagsomt er at her er fuktig som faen, hele vinduskarmen er våt og glassene dugget. Er så fuktig at touch skjermen på telefonen ikke funker til tider og kroppen min nærmest klistrer seg til dyna av fuktighet. Noen tips mot dette? Utenom å måtte kjøpe lufttørker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...