Anonymheihei Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Skal ta teoriprøven i morgen men klarer ikke å bestå den jeg har kjøpt på nettet. Noen som har erfaring med hvordan prøvene er? Evt hva som skjer når jeg kommer der? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 De er litt lettere enn de på nettet. Kortere og mer konsise spørsmål, men du må ha tunga rett i munnen. Statistikk viser også at hvis du har lyst til å endre svar bør du gjøre det. (hvis du står mellom to alternativer). Lenke til kommentar
Anonymheihei Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 De er litt lettere enn de på nettet. Kortere og mer konsise spørsmål, men du må ha tunga rett i munnen. Statistikk viser også at hvis du har lyst til å endre svar bør du gjøre det. (hvis du står mellom to alternativer). Ok, takk for svar! Vet du om jeg bare kan komme å ta den eller om jeg må melde meg inn en plass? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 På trafikkstasjonen? Det er bare å møte opp innen åpningstiden, og snakke med de i skranken. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 De vanligeste feilene må nok være tall. Lån veien til førerkortet, og gå over den med penn og papir. Skriv ned tallene som dukker opp, og ting du finner sære. F.eks alt det rare rundt tilhengervekt og vognkort. Lenke til kommentar
Anonymheihei Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 klarte å bestå tusentakk for hjelp! Lenke til kommentar
War Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Grattis, fikk 2 feil jeg, dukket om spm om bla bla sto i §4.3.1 eller § 4.7.2 osv, hadde ikke hatt peil i havet. Visste ikke at de hadde slike jalla spm engang. Endret 31. januar 2015 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå