neon king Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 det har skjedd noe rart med internettet min noe skrift blir liten og uleselig mens på noe er det helt normal størrelse på hvordan kan jeg fikse det??? Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 det har skjedd noe rart med internettet min noe skrift blir liten og uleseligmens på noe er det helt normal størrelse på hvordan kan jeg fikse det??? gå opp på verktøylinja (fil/rediger/vis etc) gå inn på vis, så på tekststørrelse, og velg mellomstor. I allefall sånn på xp Lenke til kommentar
kjartt Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Internet explorer har også en "hurtig-tast" måte å gjøre dette på. Ved å holde nede <ctrl-tasten> og samtidig scrolle med musen, vil tekststørrelsen endres. Rart nok ikke på alt tekst, men bare deler av den. kjartt Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Noen som vet åssen jeg rester IE med det samme? Har fått en uvelkommen "search bar" av noe slag som jeg ikke får fjernet. Ad-Aware eller spybot gjenkjenner den ikke heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå