Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Speilrefleks Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Herlig stramt og enkelt:-) Elementene står fint til hverandre i form og størrelse. S/hv versjonen for meg. PS Du klarte og unngå å få med fotografen i speilet:-) Plusspoeng til deg..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Herlig stramt og enkelt:-) Elementene står fint til hverandre i form og størrelse. S/hv versjonen for meg. PS Du klarte og unngå å få med fotografen i speilet:-) Plusspoeng til deg..... Hei Pentaxen ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Det ble et bilde av de nære ting , det sludder og blåser ute så det frister ikke å gå ut. I denne komposisjonen hadde fotografen ingenting å gjøre. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Enkel og stilig komposisjon. Liker V2 best. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Enkel og stilig komposisjon. Liker V2 best. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
deleted Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Interessant hvordan vasen og lampen blir "svevende" pga den hvite kommoden. Dette kommer sterkest frem i v1, så likte den best. Ser også ut som speilet er et vindu. Det kan selvfølgelig bare være meg som ser, men synes det gir en litt annerledes dybde i bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Interessant hvordan vasen og lampen blir "svevende" pga den hvite kommoden. Dette kommer sterkest frem i v1, så likte den best. Ser også ut som speilet er et vindu. Det kan selvfølgelig bare være meg som ser, men synes det gir en litt annerledes dybde i bildet. Hei Deleted ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Vasen og lampen ble "svevende" da jeg retusjerte bort noe av den høyre delen av kommoden. Speilet kan absolutt se ut som et vindu , men det er et speil. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Dette likte jeg godt. V1 for meg takk;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Dette likte jeg godt. V1 for meg takk;) Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding. Noen ganger er vi så heldig å finne motivene uten å gå ut døren. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg