Ludvig86 Skrevet 29. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2015 Var ikke enkelt å finne riktig forum for dette, men jeg prøver alikavel. Tråden får flyttes om nødvendig. Hei!Jeg lurer på om det er mulig å overføre bilde fra en Mac til Chromecast? Eller en iPad til Chromecast? Jeg finner hvertfall ikke utav det. Jeg vil ha "skrivebordet" på min Macbook over på TVen. Er det mulig? Evt. samme gjelder for iPaden. Eller er det kun Netflix og YouTube den kan brukes til?Takker for svar! Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg klarte ikke det, men det gikk fra picassa-galleri før. En fremviser som størrer casting vil jo fungere. Lenke til kommentar
zepto Skrevet 29. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Siden du skriver at du ønsker å vise skrivebordet på din Mac, tipper jeg at du ønsker å vise hele skjermen på Macen, altså caste skjermen? Om dette er tilfelle: Åpne Google Chrome Oppe i høyre hjørne, klikk på Google Cast knappen Oppe i høyre hjørne i ruten som kommer opp, trykk på pilen, velg Cast skjerm/vindu Velg din Chromecast Usikker hvordan dette fungerer på en ipad, men i Android kan man i Chromecast appen velge å caste hele skjermen. Endret 29. januar 2015 av zepto 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå