GroKoDilla Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 I sitt lune hi... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Her mistenker jeg deg for å ha røska skikkelig i fargespakene. Herlig ble det. Litt usikker på den gullbarra oppe i venstre hjørnet - er litt inne på tanken av at ensfargen skulle gått helt ut der. Men skriv nå det gjerne på min smakskonto. Uansett så har jeg virkelig sansen for dette. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Her mistenker jeg deg for å ha røska skikkelig i fargespakene. Herlig ble det. Litt usikker på den gullbarra oppe i venstre hjørnet - er litt inne på tanken av at ensfargen skulle gått helt ut der. Men skriv nå det gjerne på min smakskonto. Uansett så har jeg virkelig sansen for dette. Roar Takk for tilbakemelding,, Roar! Gøy at du likte det! La ut en "urørt" V2 til deg, for fargenes skyld ;-) Nokså spektakulær i seg selv - ikke mye "sminking" som skulle til der, nei ;-) Prøvde med ensfarget topp, men syns det ble mere spenning i å la litt av steinen ligge igjen denne gangen... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Ser det nesten som noe abstrakt. Vakkert å beskue, hva jeg ser ikke av så stor betydning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Ser det nesten som noe abstrakt. Vakkert å beskue, hva jeg ser ikke av så stor betydning. Vennlig hilsen Ragnar Å skape en god opplevelse hos folk, er egentlig noe av det jeg ønsker mest med bildene mine... ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg