wha96 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Hei, jeg lurer på hva som skjer i detalj på teoriprøven. Skal ta den snart så er litt nysgjerrig. Og får man kalkulator eller noe slikt for utregningsoppgavene? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Hei, jeg lurer på hva som skjer i detalj på teoriprøven. Skal ta den snart så er litt nysgjerrig. Og får man kalkulator eller noe slikt for utregningsoppgavene? Flervalgsoppgaver på PC når jeg tok den, tipper det er slik overalt. edit: husker ikke å ha hatt noen kalkulator. Endret 29. januar 2015 av Sampson Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Ok, håper ikke det kommer noen vanskelige utregningsoppgaver på prøven, da jeg sliter en del i matte. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Da jeg tok teorien måtte jeg bruke kalkulator på 1 eller 2 oppgaver. Tok den i slutten av November. Husker ikke helt hva den gikk ut på men var ikke vanskeligt Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Da jeg tok teorien måtte jeg bruke kalkulator på 1 eller 2 oppgaver. Tok den i slutten av November. Husker ikke helt hva den gikk ut på men var ikke vanskeligt Bra å høre at det er tilgang på kalkis hvis man trenger. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Du går inn i et rom med flere PC-er og setter deg ved en. Så starter du testen og tiden begynner å tikke ned. På oppgaver der du kan ha behov for å regne noe ut kommer det en kalkulator opp på siden av skjermen. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Takk! Prøvde å søke meg litt rundt på nettet men fant ikke ut hva tidsfristen på å levere inn prøven er på? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Du får en prøve som består av totalt 45 spørsmål. Du har også 90 minutter på deg til rådighet, og du må ha minst 38 rette for å bestå (eller maks 7 feil). Kalkulator dukker opp automatisk i høyre hjørnet med en gang du får spørsmål om utrekning. Ta deg god tid og ikke stress med å bli raskest mulig ferdig med teoriprøven. Vil også råde deg til å gå igjennom og dobbeltsjekke alle spørsmål for muligens feil. Et lite tips: Om du skulle få et eller flere spørsmål om bilens utseende (dvs. farge på lys, refleks) som du virkelig ikke har peiling på, så ta en titt ut av vinduet. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Tusen takk for bra svar! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Du blir også filmet og følgt med på live, så ikke finn på noe tull. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Ler meg skakk når jeg ser på de streamingene på nettet. Mener det står et skilt om at man blir filmet live for å unngå juks, men jeg så ikke det da jeg tok prøva. På bakrommet sitter det 4 damer å ser på hver eneste kandidat på storskjerm. Blir man stoppet på veg ut så er det mistenkelig oppførsel de kommer til å ta opp før de kroppsvisiterer. Jeg måtte kle meg naken , bøye meg å hoste før prøven, det hadde ikke kjørelæreren sakt noe om! Ikke sto det på informasjonen jeg fikk heller, vil anbefale å vaske seg litt før man skal ta prøva. Denne tskjorten vil også kunne være til hjelp. Anbefaler å finne en med norske skilt. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Ok, håper ikke det kommer noen vanskelige utregningsoppgaver på prøven, da jeg sliter en del i matte. Om det kommer oppgaver som involverer matte så er det en kalkulator integrert i programmet som brukes. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg måtte kle meg naken , bøye meg å hoste før prøven, det hadde ikke kjørelæreren sakt noe om! Ikke sto det på informasjonen jeg fikk heller, vil anbefale å vaske seg litt før man skal ta prøva. Er du helt sikker på at du ikke ble sjekket opp? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Hæ ble ikke dere????? Trudde der var pålagt da førerkort er tungklasseID og det man for eks bruker for å få pass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå