Gå til innhold

Corsair m65 vs Razer Deathadder

Anbefalte innlegg

Hei

Skulle bytte ut min Razer Taipan med deathadder da jeg har hørt så mye bra om optiske sensorer til CS. Men dette er en mus som begynner å bli noen år (pause). Så kom jeg også over m65 fra Corsair som har fått mange bra reviews. Noen som har erfaring med både optisk og laser her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har ikke skjedd mye på musfronten. Men både M65 og Deathadder er drittmus. Razer produktene faller fra hverandre etter en uke, M65 er forferdelig å holde.

Hvis du gidder, ta turen innom en butikk som har de og prøv.

Anbefaler Logitech G400S Eller Steelseries Sensei.

Lenke til kommentar

Jeg har både Logitech G402 og Corsair Gaming M65 RGB FPS, og foretrekker M65'n langt foran G402 som jeg synes er en forferdelig mus.

Ikke er den god og holde i og DPI knappene sitter ved siden av venstre museknapp og jeg kom borti DPI knappene hele tiden når jeg spilte. Brukte den i 2 dager og pakket den ned igjenn. Dessuten er G402 liten og for lett,jeg har middels størrelse på hender.

Synes ikke M65 var god og holde i til og begjynne med, er noe med bakre krumming på musa, der bakre del av håndflaten hviler som blir feil. Men føles berdre etter som timene går

Jeg kommer fra Logitech G9x som passet meg Perfect fra første stund, men merket i FPS spill at jeg begjynte og tape terreng til andre jeg spiller fast med, var ikke rask nok på avtrekkeren lengre, både G402 og M65 responderer lang raskere på knappene enn G9x gjorde, så nå henger jeg med igjenn.

Min G402 kan noen få billig, totalt ubrukelig etter min oppfatning til FPS spill og til større hender enn en yngre fjortis

Jeg skal bytte ut M65 så snart jeg finner en rask mus som ergonomisk passer meg bedre, må vel ta Samsons råd og oppsøke en butikk med bra mus utvalg.

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

Baggiebridges; Har selv veldig store hender. Spiller du med hele håndflata på musa(thats what she said)? Jeg er også nysgjerrig på den sniper knappen til m65.

Takk for alle svarene her. Kom akkurat på at jeg hadde en deathadder for mange år siden da den kom ut, men byttet den ganske fort ut da den ble ødelagt. Mener dog å huske at jeg syns den var litt stor, kanskje siden jeg ikke bruker håndflaten.

Jeg er milevis fra nærmeste elkjøp så får håpe dette går greit. Takk igjen.

Lenke til kommentar

Ja jeg liker best og hvile håndflata på Musa.

Målte nettop G9x musa, den er ikke høyere, men har en annen buing og er bredere, slik håndbakken ikke blir subbende nedpå musemnatta.

Begjynner og bli litt bedre venn med M65'n nå, men synes fremdeles den er langt fra optimal. Sitter og funderer på og modefisere bakre del av den, dvs buing og bredde så den fyller hånda bedre.

Har RPG utgaven og synes nok Sniper knappen sitter litt langt bak, på den forrige utgaven sitter den litt lengre frem, tror det hadde passet meg bedre. Men tror at nevnte mod vil løse dette.

Kommer av og til borti sniper knappen når jeg trykker sideknappene, men er nok bare en trenings sak.

Sniper knappen fungerer meget bra, den kan du trinnløst velge DPI på. Har satt standard DPI til 750 og sniper DPI til 350

Har ikke store hender, kun middels, fra tupp langfinger til bakre del håndbak 19 cm, største mål håndflate: lengde 10cm - bredde 9,5cm.

Hånd i musestilling dybde krumming håndflate 2 cm.

Mionix Naos 3200 nevnt ovenfor er bred nok, største bredde 8cm, men lav, 5 mm lavere en G serien og M65.

Dessuten har den bare en sensor, de andre nevnt har 2, laser + optisk

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...