oya Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei! Har et lite problem som er ganske irriterende. Inn i mellom når jeg spiller et spill kan plutselig spillet låse seg. Noen ganger må jeg fysisk trykke på resetknappen og noen ganger er jeg så heldig å få fram oppgavebehandling. Dette er meget irriterende. Noen som har peiling hva det kan være? Mine specs: - Sapphire 9600 Ultimate edition (catalyst 3.8) - P4 2.6 800 fsb - Asus P4C800 - Win xp pro SP1 Kan det være noe galt med skjermkortet? No overclocking! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 prøv med catalyst 3.7 Lenke til kommentar
Psyklon Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Skru av VPU-recovery Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 har hatt lignende probs med mitt 9700 UE Jeg skrudde av VPU recovery, satte 4x agp istedenfor 8x Det gjordet trikset for meg gitt.. V Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Sikkert driverne... Bytt til 3.7 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei! Har et lite problem som er ganske irriterende. Inn i mellom når jeg spiller et spill kan plutselig spillet låse seg. Noen ganger må jeg fysisk trykke på resetknappen og noen ganger er jeg så heldig å få fram oppgavebehandling. Dette er meget irriterende. Noen som har peiling hva det kan være? Mine specs: - Sapphire 9600 Ultimate edition (catalyst 3.8) - P4 2.6 800 fsb - Asus P4C800 - Win xp pro SP1 Kan det være noe galt med skjermkortet? No overclocking! Jeg hadde samme problemet da jeg prøvde å kjøre minne brikkene mine i Dual DDR, maskina låste seg ikke, men ble bare driiiittreig. Bildet stoppet og det så ut som den låste seg, men ctrl+alt+del funka etter en liten stund, maskina ble vanlig igjen da jeg fikk lukket spillet. :gretten: Lenke til kommentar
oya Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 3.7 gjorde susen. *litt irritert på ATI* Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 3.7 gjorde susen. *litt irritert på ATI* Sjokk at jeg hadde rett De driverne har irritert meg helt fra starten. Lenke til kommentar
Psyklon Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Testa du det enkle trixet å skru av VPU-recovery først? Det funka hvertfall for meg Lenke til kommentar
oya Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Testa du det enkle trixet å skru av VPU-recovery først? Det funka hvertfall for meg funka ikke for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå