ub40 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Hei... bruker ikke noen p-piller eller noe akkurat nå, men trenger virkelig å unngå å få mensen kommende uke, så er det noe jeg kan gjøre for å hindre den i å komme/utsette den ?? Den kan komme anytime fra i morgen og første uke av februar, og det passer svært dårlig! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Ja, du kan uten problem hoppe rett på neste brett, og på den måten utsette mensen til du er ferdig med det brettet. 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Ja, du kan uten problem hoppe rett på neste brett, og på den måten utsette mensen til du er ferdig med det brettet. Hun bruker ikke p-piller. Lenke til kommentar
ub40 Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg bruker ingen protection.. så jeg er ute etter naturlige metoder for å naturlig utsette den. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 http://www.kk.no/livsstil/slik-kan-du-utsette-mensen-i-sommer-24838 Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Det lar seg gjøre. Be legen din om resept på Primolut-N Lenke til kommentar
ub40 Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Må jeg oppgi grunn for å få det?? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Ja, du kan uten problem hoppe rett på neste brett, og på den måten utsette mensen til du er ferdig med det brettet. Hun bruker ikke p-piller. Jeg hoppet tydligvis over ordet "ikke" når jeg leste innlegget. Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Må jeg oppgi grunn for å få det?? Ikke annen grunn enn at du ønsker å utsette mensen. (De brukes også av andre grunner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå