Crazy Joe Davola Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Fikk akkurat en melding fra Elkjøp der de sier at de ikke kan levere spillet og at ordren er kansellert. Ekstra surt da prisen var så fin, bare 179 kroner. Noen andre som har fått samme melding? Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Fikk akkurat en melding fra Elkjøp der de sier at de ikke kan levere spillet og at ordren er kansellert. Ekstra surt da prisen var så fin, bare 179 kroner. Noen andre som har fått samme melding? Ja, fikk den samme melding i dag Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Storkoser meg med spillet. Så ut som det kom til å bli vanskelig i starten, men man kommer fort inn i det. Er det noen som vet om det går an å crafte alle tilgjengelige innen en ting uten å måtte trykke create hver gang? Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Hvem har rett ang. hvor lenge jeg har spilt? Det skiller ca 30 timer på det spillet sier og det xbox one sier. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Hvem har rett ang. hvor lenge jeg har spilt? Det skiller ca 30 timer på det spillet sier og det xbox one sier. Selve spillet har mest sannsynlig mest rett. Har selv lagt merke til forskjeller mellom hvor lenge xbox one sier jeg har spilt og spillet og i de tilfellene var spillet som hadde rett. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Jeg gikk gjennom side quest checklista på spillet i går, og ser jeg mangler "Fan Zone". Ingen quest ikon er å se, og mannen som skal gi meg oppdraget er der ikke. Jeg kan gå inn der oppdraget skal foregå, men heisen står da bare til pynt. Og jeg har sjekket opp og i mente på nettet, og til å være et spill med en god del glitcher og slikt, er det INGEN som har så mye som nevnt et slikt problem! Ser mørkt ut for "The whole story" achievement. Ekstremt irriterende, men ser ikke ut som det er mye å gjøre med det. Edit: etter å ha gjort siste mission en gang til, var npc'en fortsatt ikke der, men jeg gikk litt bort, åpnet kartet igjen, og jaggu sto det et vakkert lite utropstegn og ventet på meg! Endret 11. mars 2015 av TOREGILe Lenke til kommentar
RandomHko Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Er det noen som spiller PS4 og har lyst til å spille litt co-op? random-hko-99- på psn Endret 12. april 2015 av RandomHko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå