Obelixen Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Noen som har eller vet hvor jeg får formelark til praktisk økonomi og virksomhetsstyring? Lenke til kommentar
Thunderhawk Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Noen som har eller vet hvor jeg får formelark til praktisk økonomi og virksomhetsstyring? Prøver å få tak i det sjæl, har kontakta Aspiri siden de poster ofte sånne ting på facebook. Sier ifra om jeg får tak i noe Lenke til kommentar
Lanonym Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Noen som har eller vet hvor jeg får formelark til praktisk økonomi og virksomhetsstyring? Prøver å få tak i det sjæl, har kontakta Aspiri siden de poster ofte sånne ting på facebook. Sier ifra om jeg får tak i noe Jeg er også på utkikk etter formelark!! Synes denne eksamen er vanskelig :O Lenke til kommentar
NinjaNina Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Noen som har eller vet hvor jeg får formelark til praktisk økonomi og virksomhetsstyring? Jeg selger mot 150kr kontanter på BI Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå