:utakt Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg har fått et gavekort på 1000 kr. Det må brukes på et kjøpesenter, som har det aller meste av butikker. Jeg kommer egentlig ikke på noe spesielt jeg trenger eller har lyst på. Skulle jeg brukt det i dag ville jeg sikkert endt opp med et klesplagg eller to. Greit nok det. Litt kjedelig. Hva hadde du kjøpt? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Om du ikke trenger noe spesiellt, kanskje du kan bruke gavekortet på dagligvarer? Eller nye sko? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Om du ikke har lyst på noe eller trenger noe, hvorfor handle nå? Regner med at kortet holder en stund... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg har ikke hatt lyst på eller trengt noe på det jeg kan huske, så jeg vet ikke om det spiller så stor rolle å vente til sommeren/høsten. Kanskje dagligvarer er en ide, selv om det blir ganske langt å drasse med seg posene hjem. Eventuelt bare gi det videre. Kanskje det er like greit. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Svart gabba jeans på Solid! og 2-3 sorte t-skjorter på HM evt Cubus.... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Skal du bare gi fra deg en 1000-lapp? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Elkjøp/lefdal/expert, kjøp noe til 1 000 kr, returner varen for cash. Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Gi det til en hjemløs/uteligger hvis du ikke har behov for det selv Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Gi det til en hjemløs/uteligger hvis du ikke har behov for det selv Slutt å lyv med brukernavnet ditt du er åpenbart ikke student. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Varen du kjøper trenger ikke å koste nøyaktig tusen kroner. Når du trenger ny PC eller mobiltelefon, kan du betale med gavekortet og betale mellomlegget kontant. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Varen du kjøper trenger ikke å koste nøyaktig tusen kroner. Når du trenger ny PC eller mobiltelefon, kan du betale med gavekortet og betale mellomlegget kontant. Høyst sannsynlig motsatt også, at man kan kjøpe noe for 100kr og ha igjen 900 på gavekortet etterpå. Lenke til kommentar
Studenten! Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Gi det til en hjemløs/uteligger hvis du ikke har behov for det selv Slutt å lyv med brukernavnet ditt du er åpenbart ikke student. Ok, normalt pleier jeg ikke å henge meg opp i slikt tull på diverse forumer, men synes dette var litt interessant! Altså, helt ærlig, vil veldig gjerne vite hvorfor du synes jeg ikke kan være student Jeg sitter nemlig ikke på skolen i 7-10 timer hver dag for moro skyld... Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 jeg ville kjøpt noe bra kjøkkenutstyr Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Hvis det varer en stund går det jo an å spare til jule-/januartilbud, om det ikke er noen interessante tilbud nå. Eventuelt kjøpe noe og levere tilbake og få cash tilbake, som noen nevner. Ikke glem det bort, sett på en alarm før det går ut. Det er sinnsykt mange som glemmer dem ut, og så kan de ikke bruke det fordi det er gått ut på dato. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Klær er antageligvis det greieste; selv om du ikke trenger noen går det alltids an å finne noe du kunne tenke deg å gå i. (Det kan kanskje være lurt å vente til vårutvalget kommer; jeg aner ikke når det er.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå