Gå til innhold

Navy Seals Half-Life 2 mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke å være god med hammer 1 for å mestre hammer v. 2, med hl2 så vil man ha så mye flere muligheter å lage maps på enn med hl1, du trenger ikke å kunne hammer for å lage et kjempebrett, du kan lage et map utelukkende i eks. 3dsmax eller maya, så konverterer du 3d modellene til meshes og importerer dem i hammer, dermed så trenger du ikke noe gode kunnskaper med hammer.

 

Dermed så vil jeg si at det er uvesentlig hvor god du er å lage maps til half life.

Lenke til kommentar

Du jo helt på bærtur. Det jeg egentlig sier er at en som ikke er noe god å lage brett, dvs ikke at han er helt n00b med en eller annen editor, men rett og slett å lage brett.

 

Det du sier er at en som kjenenr hammer hl1 versjonen er god med hammer2, noe som forøvrig er riktig, siden de skal være ganske like. Og derssuten kan du ikke lage rene maps i maya eller whatever. Alt det basiske lages i hammer og detaljer med modeller.

 

Det du sier, er at en som har laget dette brettet, kan lage dette.

Lenke til kommentar

Hva med å holde opp den meningsløse bablinga??

 

Hvilke basiske ting lages i Hammer? (Spm ikke noe mer)

 

For å være såkalt dommer her da... Så hører du ikke helt etter Zyndrone...

"dermed så trenger du ikke noe gode kunnskaper med hammer."

 

Men altså han sier ikke at du ikke trenger kunnskaper i Hammer i det hele tatt, bare ikke alt ... Skjønner? tror jeg ..

 

btw Zyndrone: DoD brettet ditt var fett :)

Lenke til kommentar
Det du sier, er at en som har laget dette brettet, kan lage dette.

I teorien, ja; som du selv sier så lager du jo bare basis materiale i hammer, så bruker du meshes til detaljer.

 

Han som laget fy_iceworld har jo på det mappet laget basis modeller for byggninger eksempelvis, nå kunne han jo laget vinduer, vinduskarmer etc. i 3dsmax, importert dem som meshes i hammer og laget like fine bygninger som på det skjermbildet fra HL2.

Endret av GeCcO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...