ZeZar is BACK Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Drittforum dere har. Registrerte meg, men hakke fått den "Aktivere" mailen enda! Eller blander jeg nå? Lenke til kommentar
[NavySealsTeam]x-master Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 kontakt meg da skal ej hjelpe deg sette det opp hehe...du prøvde sikkert då vi hadde eit lite problem på sida...men det er fixet Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Syns det er unødvendig å bli irritert fordi jeg påviser noe JEG synes var litt merkelig, konstruktiv kritikk kalles det. Jeg var overholdet ikke klar over at modellene på siden ikke var ferdige, kanskje dere burde opplyse om det før dere farer opp når noen påviser noe kritikkverdig? Når du rettferdiggjør dette ved å påvise at glocken ikke har så mange fler detaljer er det feil, glocken dere har på siden der kan forbedres drastisk med tanke på detaljer, men som sagt er de/den ikke ferdig ennå. Prøvde absolutt ikke å være vanskelig, ville faktisk bare hjelpe så sluttresultetet blir så bra som mulig.... Peace Haakon Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kanskje de ikke trenger hjelp....? Er jo akkurat som min mor d, prøver å fortelle meg hvordan jeg skal gjøre ting som jeg faktisk vet BEDRE enn hun, hvordan jeg skal gjøre... Deres mod, deres arbeid, går ikke ann å bedømme d før d er kommet ihvertfall på samme stadiet som cs beta 5.2-7, da cs faktisk var på vei til å bli noe i motsetning til nå... Håper dere ikke gjør samme feil som cliffe og de . IKKE la valve ta over når dere er ferdig med d... Da ødelegger dere en bra multiplayer mod Ser ut som d kan bli bra, GL PS, er dere sikker på at d vil fungere å bruke mods i hl2 i første versjon? gikk jo ikke med halflife... Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 X-master: Nå kommer det et eller annet sånn som: you have already registered når jeg trykker registerer! huffameg. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kanskje de ikke trenger hjelp....? Er jo akkurat som min mor d, prøver å fortelle meg hvordan jeg skal gjøre ting som jeg faktisk vet BEDRE enn hun, hvordan jeg skal gjøre... Deres mod, deres arbeid, går ikke ann å bedømme d før d er kommet ihvertfall på samme stadiet som cs beta 5.2-7, da cs faktisk var på vei til å bli noe i motsetning til nå... Håper dere ikke gjør samme feil som cliffe og de . IKKE la valve ta over når dere er ferdig med d... Da ødelegger dere en bra multiplayer mod Ser ut som d kan bli bra, GL PS, er dere sikker på at d vil fungere å bruke mods i hl2 i første versjon? gikk jo ikke med halflife... Må du være kranglete eller?? Poenget er at jeg bare ville hjelpe, men fikk en negativ respons. Helt greit at de ikke vil ha min hjelp (hjelp i form av feedback), men å bli irritert fordi jeg vil bidra til å gjøre dette til en så bra mod som mulig syns jeg er unødvendig. Legger stridsøksen død nå, lykke til. Haakon Lenke til kommentar
[NavySealsTeam]x-master Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hehe...takk takk...hehe...har faktisk addet litt mere på glocken min nå... Blit lett irritert berre så dere vet d...sorry for d... Men vi må osso passe på poly counten på modellene... Masse detaljer = meir poly = meir laggeing på dårlige maskiner = minder som speler det.... Så det er litt vanskli å berre lage flere detaljer....handling har konsekvenser.... Fysiske detaljer krever meir enn skinna detaljer...Skinning går ikkje påmaskinkraft sjenerelt... Men selfølegilg skal eg forbedre alt Men uansett....Viss dere ser dokke om er det mange spel som har ikkje så godt detalijerte våpen..men dette blir vel mest ignorert for dokke ferkje sjå våpena i sann detalj perspektiv som ditta... For på sjermen serkje du meir enn halve rifla (våpenet) å detaljane rundt handtaket vil du somregel holde over......så er det vits å sløse poly på plasser du ikkje ser ? du blir vel meir focusert på fronten uansett... (midt på sjermen) Å det er jo ikkje berre modellene ...du har jo HUD (skins på sjermen som viser hp ammo osv) som avjer eit fint spel for å sei det sann Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Masse detaljer = meir poly = meir laggeing på dårlige maskiner = minder som speler det.... Kan dere ikke bare legge til valg om "mange detaljer" "middels" og "lite"? Eller noe i den duren? og i tillegg gi oss muligheten til å ta på detaljer der vi vil ha detaljer og omvendt? Nevner NFSU som et eksempel der. Er sikkert mange fler som har det slik... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Denne modden må jeg ha. Lenke til kommentar
[NavySealsTeam]x-master Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 http://navyseal.hl2files.com Takk takk....vi trenger DINE idear å støte på våre netttsider Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 KUL MOD !!! keep up the gudd work Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Seals bruker vel gjerne ikke akkurat slikt, men den norske beredskapstroppen f.eks. har blant annet disse to i garasjen: En pansret Mercedes "jeep" (schwær jækel) med skyteskår i vinduene. Aner ikke hva slags modell den er basert på, men så vidt jeg vet har garden noe lignende, så kanskje dere kan få noen som er i service'n til å snike seg til noen bilder av dyret. Den er fet De bruker også en van noe lignende den Keanu Reeves bruker til å komme seg av bussen med i Speed. Bare at denne har rail, eller hva det heter, på taket som hele teamet kan stå på, og en stige lang nok til 2./3. etasje når den er i "løpevinkel" med ei matte med eksplosiver hengende helt på toppen, for å blåse inn vinduer og stunne eventuelle folk som lurer på hva det er som kommer mot vinduet deres i så høy fart. Hadde vært artig hvis en av disse gjorde en opptreden i en eller annen urban setting. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Blir det en Desert Combat type mod eller en CS type. Altså, vil dere radikalt forandre på konseptet, eller bare nye skins, våpen og modeller osv.? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 er jeg den eneste som får opp en link og hvis jeg trykker på denne får jeg opp hahahaha? Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) er jeg den eneste som får opp en link og hvis jeg trykker på denne får jeg opp hahahaha? ja, den var litt rar...skulle nesten tro at siden var hacket... Endret 22. januar 2004 av nord Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Vi har slått oss sammen med Chaos Ops, derfor får dere ikke fram navy seals siden. Vi bruker Chaos Ops siden inntil vi har en ny side oppe. Den gamle linken skal omdirigere dere til Chaos Ops men hvis det ikke skjer så gå inn på www.ChaosOps.net Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Dere kommer ikke så langt uten erfarne mappere.. Lenke til kommentar
[NavySealsTeam]x-master Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 men det har vi også Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Få se noen av brettene som gutta har laget da. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Hvis du ikke har fått det med deg så er ikke HL2 SDK'en ute, dermed er ikke noen map's laget til mod'en enda. Hvis du heller tenkte på vanlige HL1 maps, så kan jeg se hva jeg kan fiske opp til deg, dog vil ikke dette vise mulighetene til HL2. Et forslag er at du venter til sdk'en er ute så vi får begynt å lage maps til Chaos Ops. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå