Gå til innhold

Navy Seals Half-Life 2 mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er en annen sang som er laget ut av the rock sangen,som ijenn vi ksal muligens forandre litt på ;)

 

Apropos gamemodes !

 

Dette ville eg ha tatt opp på våres forum på http://navyseal.hl2files.com

Dette garanterer eit meir utfyllende å djupere svar enn det eg kan gi, dette gjeder av mange andre spørsmål og.....så lenge dere skriver på engelsk....

 

Men aleikavell.....det er ikkje avgjort noken sanne gamplaymodes.....

Men kom med dette dragende på forumet som sakt, vi vil gjerna ha deres meining og forslag ! ;)

 

PS. la spørsmålene komme ;)

 

Hilsen x-master :woot:

Lenke til kommentar

Men berre for å få sakt det....når du joiner en server kommer du fårst inn på eit romm med mase gunnere som du kan velge fra bord og hyller.....så kommer du med i gamet ;)

 

Kan desverre ikje komme med djupere info der akkurat nå...men så fort mere blir avgjort kommer det fort en update so stay tuned på våre nettsteder..

 

http://navyseal.hl2files.com

 

Hilsen x-master :woot:

Lenke til kommentar

Hvordan blir MP? objectives for SEALS og geriljaen forsvarer? eller litt mer sånn deathmatch stil?

 

Når noen "hører" radioen til fienden, da må jo det være basert på et "shout" system, så man ikke plutselig har kommet inn på frekvensen til fienden fordi man er nærme. Og når man snakker i radio burde det være et kombinert shout/radio system så fienden hører deg når du snakker/hvisker i radio hvis de er nære nok.

 

Når man starter ved å plukke opp våpen, er alle i utgangspunktet samme klasse da? så dere har ikke flere klasser som medic, engineer osv osv?

 

Kommer moden til å inneholde båter/andre kjøretøy?

 

Kommer dere til å basere mest på hollywood seals, eller fakta?

 

Er modellene på hjemmesiden deres de ferdige modellene eller bare utgangspunkter?

 

Er det muligheter for Co-op?

 

Hva skjer når du dør? spawner man på nytt med en gang, må man vente til runden slutter osv?

 

Hvor dynamisk blir spillet? vil man kunne bruke det meste rundt seg, vil man ha muligheter som å klatre i trær, kan du plukke opp en stein og hive et sted for å forvirre fienden (i SP eller MP) osv?

 

Vil man på et snøbrett (map med snø, ikke snowboard ;) ) sette spor etter seg i snøen, som geriljaen lett kan se og følge?

 

Akkurat nå ser jeg for det meste for meg noe IGI2 lignende, hvor feil er dette?

Endret av Tx3
Lenke til kommentar

Dette kommer til å bli sinnsykt bra hvis dere tar den helt ut, og jeg er ganske sikker det er multiplayeren dere kommer til å vinne på. Spesielt siden dere er så tidlig ute som dere er. Prøv å reklamere for siden deres på andre forum.

 

Spiller selv nesten utelukket Desert Combat mod`en til BF1942, samt en stor fan av lignende "realistiske" nå-tids spill... og vet at det er mange som deler samme oppfatning som meg, men desverre er det ikke nok gode slike spill på markedet, så en god mod til Half life 2 som allerede har skyhøye forventninger, kan slå riktig godt ann....

 

Garantert mange spillere som er interisert i være med å beta-teste for å gi tilbakmeldinger (meg inkludert :) )

 

Så, keep up the good work... Skal holde øye med siden deres.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Når man starter ved å plukke opp våpen, er alle i utgangspunktet samme klasse da? så dere har ikke flere klasser som medic, engineer osv osv?

 

Kommer moden til å inneholde båter/andre kjøretøy?

 

Kommer dere til å basere mest på hollywood seals, eller fakta?

 

Er modellene på hjemmesiden deres de ferdige modellene eller bare utgangspunkter?

 

Er det muligheter for Co-op?

 

Hva skjer når du dør? spawner man på nytt med en gang, må man vente til runden slutter osv?

 

Hvor dynamisk blir spillet? vil man kunne bruke det meste rundt seg, vil man ha muligheter som å klatre i trær, kan du plukke opp en stein og hive et sted for å forvirre fienden (i SP eller MP) osv?

 

Vil man på et snøbrett (map med snø, ikke snowboard ;) ) sette spor etter seg i snøen, som geriljaen lett kan se og følge?

 

Akkurat nå ser jeg for det meste for meg noe IGI2 lignende, hvor feil er dette?

Kommer moden til å inneholde båter/andre kjøretøy?

 

Ja, det vil være forskjellige kjøretøyer til både Seal teamet og Gerilja soldatene, foreløpig er kun en Cross-bike ferdig for gerilja, men seals vil få flere etter hvert, blant annet diverse vann kjøretøy/små båter/vannskutere osv.

 

 

Kommer dere til å basere mest på hollywood seals, eller fakta?

 

Vi vil basere oss på fakta, vi skal prøve og gjøre mod'n så realistisk som mulig og spillbart, vi vil ikke overdrive realismen heller, eller at det blir for vanskelig, men vi prøver og finne en god balanse, men hovedsaklig vil vi basere oss på de ordentlige seals teamene.

 

 

Er modellene på hjemmesiden deres de ferdige modellene eller bare utgangspunkter?

 

Modellene på sia er ikke ferdige, de fleste om ikke alle blir stadig forbedret, og de skal selvfølgelig bli skinnet etterhvert.

 

 

Når man starter ved å plukke opp våpen, er alle i utgangspunktet samme klasse da? så dere har ikke flere klasser som medic, engineer osv osv?

 

Seals er i seg selv spesialister innen de områdene, engineer er det ikke bruk for i et seal team siden de ikke bruker store kjøretøyer, de er nok også trent på det området at de kan fikse sitt kjøretøy hvis noe skulle gå galt, medic er alle i teamet, de er trent opp i mange forskjellige ting, så alle seals kan hjelpe en såret medsoldat. Kort fortalt så er de alle klasser i en.

 

 

 

Dette er hva jeg kan svare med sikkerhet på, kanskje X-Master kommer og legger til litt også.

Lenke til kommentar

Nei ganske bra svart ditta :) men viss dere ikkje synes svara var jupe nokk peøv ijenn eller på min msn som er : [email protected]

 

BTW : Når det gjelder hendinger med characters på moden vil den ha en unik historie....

Vi vil nemli bruke historier fra ekte seals heros som vi fann som er skrevet av !! ;)

dette vil si at historiene til characterne er i hovedsak sanne !!

Eneste vi kommer til å forander er namn,adresse, unsjånad,og datoer klokkeslett osv...

dette er for å beskytte personene å la dette komme seg bra nokk inn i modden...

Men i houvudsak er dette totalt ekte historier som kommer fra dei fremste US navy Seals heltene (som har ofret mest for landet osv)

 

-Enjoy ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Orket ikke lese hele threaden, skummet litt og besøkte deres webside, men syns den ser lovende ut. Eneste jeg har å bemerke etter en kjapp titt er den meget varierende detaljgraden på våpen-modellene deres. Sammenligner man m4'en og glocken f.eks, er de så og si ikke sammenlignbare. Modellerer selv, henholdsvis våpnen/kjøretøyer (kontakt meg på msn; [email protected] hvis du er interessert. Ellers ser d bra ut, lykke til!

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Når er det jo faktisk modelleringen vi snakker om, ikke texturene. "I dag" er det modellene som gjør utslaget, og CS våpnene (flate, firkanta i Y-aksen) er utdatert.. Det holder til langt hold, men når våpnene ligger på bakken eller i hånden på lagkameraten din så ser det bare fælt ut, selv med høyoppløselige teksturer.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Orket ikke lese hele threaden, skummet litt og besøkte deres webside, men syns den ser lovende ut. Eneste jeg har å bemerke etter en kjapp titt er den meget varierende detaljgraden på våpen-modellene deres. Sammenligner man m4'en og glocken f.eks, er de så og si ikke sammenlignbare. Modellerer selv, henholdsvis våpnen/kjøretøyer (kontakt meg på msn; [email protected] hvis du er interessert. Ellers ser d bra ut, lykke til!

 

Mvh,

Haakon

Grunnen til at kvaliteten på modellene variere er på grunn av at de er i forskjellige stadier, ingen av de modellene som ligger ute på sia er 100% ferdige, det du sa med M4'en og glocken er så simpelt at M4'en er jobbet mer med og glocken er kun modellert med de mest "vitale" delene, det er stadig oppdateringer på media siden, ikke alltid at det står noe på forsia om oppdateringene men det er bare å sjekke innom.

Lenke til kommentar
Når er det jo faktisk modelleringen vi snakker om, ikke texturene. "I dag" er det modellene som gjør utslaget, og CS våpnene (flate, firkanta i Y-aksen) er utdatert.. Det holder til langt hold, men når våpnene ligger på bakken eller i hånden på lagkameraten din så ser det bare fælt ut, selv med høyoppløselige teksturer.

Vet vi snakket om modellen.....Men det eg sier er at glocken er ikkje so stort sett flere detalja...og skinnet får fram mere detaljer som Feks.skruer små knapper osv....

det største skal modeleres og det minste skal skinnes....

du må kombinere begge deler...

For adder du for masse detaljer vil poly counten komme seg for høyt opp slik maskina di ikkje tekler det....og mange har ikkje overnaturlige PC er enda...så vi må ta hensyn til alle.....

 

Forstår ??

 

Og ja...modellene er ikkje HEILT ferdi....masse kan forandrast....

Endret av [NavySealsTeam]x-master
Lenke til kommentar
Høres genialt ut! Gleder meg! Hvis det blir beta testing så får vi vel høre om det eller? :thumbup:

Det er mulig at det blir betatesting, ta og registrer deg, da har du større sjangs for å bli med, vi vil nok spørre de som er registrert først om de vil være med, og hvis de fleste vil så er det nok ikke noen andre som for være med.

 

Navy Seals: Preemptive Operations

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...