Joachim_F Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Civilization IV-designeren trekker sløret fra Offworld Trading Company.Nådeløs kapitalisme på planeten Mars Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Grafikken minner om StarCraft, men jeg skjønner at dette ikke handler om krigsstrategi i det hele tatt, men mer en slags utenomjordisk Sim City. Lenke til kommentar
Mayafreak79 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Dette blir sikkert veldig bra, men ikke pokker om jeg betaler 35 dollar for et steam early access spill... GLEM DET! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Det er lov å vente til det er ferdig, tror ikke de forventer at alle skal kjøpe det i early access. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Er typisk Stardock da, de gjorde det samme med GalCivIII med EA. Det kosta vel gode 800,- i starten (på steam), og ble/blir senket jevnt og trutt til en lavere fastpris Lenke til kommentar
n0stra Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Bare et kjapt spørsmål - hvorfor kaller forfatteren korporativisme for kapitalisme? Det blir jo litt som å sammenligne voldtekt og frivillig sex. Lenke til kommentar
G Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er litt tvilende til at de skal få tak i drivstoff på Mars til den der rakettoppskytingen jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå