V. Haugen Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Se passasjerene skrike og banne når han tester Teslas nye «Insane Mode».– Fy f***, du må jo advare oss! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Blir artig å prøve, men tror nok ikke jeg vil reagere like sterkt AtW Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Har sittet på et par biler med en del hester i og jeg reagerer ganske mye hver gang fordi det er så gøy med bra aks. Har ikke vært på noe i nærheten av denne da.Hadde vært latterlig gøy å teste. Synd jeg ikke tror det blir å skje Endret 29. januar 2015 av uTukt Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Har kjørt en del forskjellig (har selv en drifter med 500hk), men ingenting kommer i nærheten av den momentante aks du får med el motorene i en tesla. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Har kjørt en del forskjellig (har selv en drifter med 500hk), men ingenting kommer i nærheten av den momentante aks du får med el motorene i en tesla. Har jo motorsykler da. AtW Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Blir artig å prøve, men tror nok ikke jeg vil reagere like sterkt Du må jo være passasjer for å reagere så sterkt, da. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Blir artig å prøve, men tror nok ikke jeg vil reagere like sterkt Du må jo være passasjer for å reagere så sterkt, da. Er jo selvfølgelig verre sånn sett å være passasjer, men likefullt står jeg ved min påstand AtW Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Er jo selvfølgelig verre sånn sett å være passasjer, men likefullt står jeg ved min påstand Jeg vil anta at de som tok det med mest fatning ikke ble valgt ut til disse klippene. 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Morsomst med barnet som mister telefonen og at den nærmest blir liggende trykket til bakseteryggen under akselerasjonsperioden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Meh... Jeg pleier å kjøre Nissan GTR (R35) om sommeren. Mer trøkk der. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Meh... Jeg pleier å kjøre Nissan GTR (R35) om sommeren. Mer trøkk der. Sikkert trøkk ja, men en elmotor på nesten 700hk skal jeg love deg ikke gir en "meh" følelse! 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Meh... Jeg pleier å kjøre Nissan GTR (R35) om sommeren. Mer trøkk der. Så ekstremt stor forskjell kan det vel neppe være? 3.2 sekund er ikke så langt unna å være friksjonsbegrenset med normale gatedekk og nissanen har neppe noe ekstrem downforce før 100? AtW 1 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) I følge Elon Musk på Twitter så blir akselerasjonen på Model S P85D og vanlig P85 enda bedre om kurt tid via en over-the-air oppdatering av bilen: Tesla P85D 0 to 60mph acceleration will improve by ~0.1 sec soon via over-the-air software update to inverter algorithm Endret 30. januar 2015 av HKS Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 De har tydeligvis ikke prøvd en R-MC. (Hayabusa, Kawazaki ZX R-serie osv) Parkerer hvilken som helst Tesla. Fartsfølselsen er enormt mye bedre på MC, også. Sukk, synd Norge ikke har bedre klima, bedre veger og mer oppegående bilister Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 De har tydeligvis ikke prøvd en R-MC. (Hayabusa, Kawazaki ZX R-serie osv) Parkerer hvilken som helst Tesla. Fartsfølselsen er enormt mye bedre på MC, også. Sukk, synd Norge ikke har bedre klima, bedre veger og mer oppegående bilister Når du setter deg oppå en motorsykkel, stålsetter du deg for fart. Disse folkene ble tatt helt på senga. Er en viss forskjell. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 De har tydeligvis ikke prøvd en R-MC. (Hayabusa, Kawazaki ZX R-serie osv) Parkerer hvilken som helst Tesla. Fartsfølselsen er enormt mye bedre på MC, også. Sukk, synd Norge ikke har bedre klima, bedre veger og mer oppegående bilister Parlerer og parkerer, nå ligger riktignok de fleste 1000cc sportsykler på rundt 2.7 sekund fra 0-100, men jeg hadde ikke vært overbevist om at jeg kom til å slå en tesla som tok det på 3.2, det er ikke mye galt man skal gjøre når man akser fra stillestående for å kommer på 3.2 sekund eller over. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 De har tydeligvis ikke prøvd en R-MC. (Hayabusa, Kawazaki ZX R-serie osv) Parkerer hvilken som helst Tesla. Fartsfølselsen er enormt mye bedre på MC, også. Sukk, synd Norge ikke har bedre klima, bedre veger og mer oppegående bilister Når du setter deg oppå en motorsykkel, stålsetter du deg for fart. Disse folkene ble tatt helt på senga. Er en viss forskjell. Joda, men på den andre side så har jeg aldri hatt folk sittende på (som ikke har prøvd det før), som har stålsatt seg tilstrekkelig for den opplevelsen det faktisk er å sitte på en MC som virkelig drar på AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Meh... Jeg pleier å kjøre Nissan GTR (R35) om sommeren. Mer trøkk der. Så ekstremt stor forskjell kan det vel neppe være? 3.2 sekund er ikke så langt unna å være friksjonsbegrenset med normale gatedekk og nissanen har neppe noe ekstrem downforce før 100? Tørr asfalt, 30+ grader og rett frem er det vel kanskje relativt likt. GTR'en er bygd for fart, Teslaen for å få folk behagelig frem. Slikt gjør litt utslag i ting og tang på en bil. Nei, GTR'en har ikke ekstrem downforce noengang (et unntak er kanskje 2015 nismo), men utrolig god kontroll på kraftoverføring mellom ulike hjul. https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1422579428&v=uDP7Pty8Qnw&feature=player_embedded&x-yt-cl=85114404 Endret 31. januar 2015 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Blir artig å prøve, men tror nok ikke jeg vil reagere like sterkt AtW Enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg