AfterGlow Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Særs gode økonomiske resultater fra kongen av sosiale medier.Facebook doblet overskuddet sitt i fjor Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Mark må være fornøyd med å ikke ha solgt da han var 23. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Han har nå ikke tjent så mye på meg. Adblock er en fin ting å ha 3 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Han har nå ikke tjent så mye på meg. Adblock er en fin ting å ha Du får fremdeles sponset innhold vennene dine liker. 1 Lenke til kommentar
Bleske Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Han har nå ikke tjent så mye på meg. Adblock er en fin ting å ha Hehe, han har nok tjent på deg og. Salg av brukerdata er vel en av de største inntektspostene... 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Han har nå ikke tjent så mye på meg. Adblock er en fin ting å ha Hehe, han har nok tjent på deg og. Salg av brukerdata er vel en av de største inntektspostene... Er nok ikke så mye brukerdata å hente fra meg Jeg har nå Facebooken mest for chatten sin del. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Han har nå ikke tjent så mye på meg. Adblock er en fin ting å ha Hehe, han har nok tjent på deg og. Salg av brukerdata er vel en av de største inntektspostene... Er nok ikke så mye brukerdata å hente fra meg Jeg har nå Facebooken mest for chatten sin del.Det du skriver i chatten tar han også vare på 4 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Han har nå ikke tjent så mye på meg. Adblock er en fin ting å ha Hehe, han har nok tjent på deg og. Salg av brukerdata er vel en av de største inntektspostene... Du kan jo bruke Blur (DoNotTrackMe), som hindrer Facebook å spore deg på andre eksterne sider du besøker (hindrer også andre annonsefirma å spore deg). Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Bruker Adblock og Ghostery som blokkerer reklame og trackers Så tror ikke han tjener store summene på meg. Endret 29. januar 2015 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Bruker Adblock og Ghostery som blokkerer reklame og trackers Så tror ikke han tjener store summene på meg. Men de tjener alikevel penger på deg, det er poenget. 1 Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Bruker Adblock og Ghostery som blokkerer reklame og trackers Så tror ikke han tjener store summene på meg. Du vet at ghostery selger din data videre i anonymisert form? Ja de tjener fortsatt penger på deg. 2 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 For kvartalet som endte 31.desember noterte Facebook seg en omsetning på 3,85 milliarder dollar. Dette er en økning på solide 49 prosent i forhold til samme kvartal i fjor, da omsetningen lå på 2,58 milliarder dollar. Hva fikk du til jul i år? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Den nye datapolicien til facebook er helt syke greier. De har jo fullstendig oversikt over hva du gjør på telefonen din. Tilgang til bilder, sms og andre apps. Også selger de den informasjonen videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 kunne ønske man kunne la være å blocke ads med disconnect utvidelsen, men på samme tid blocke tracere. og om man kunne velge spesifike sider der ads ble blocka på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg