HSP Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Henning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Ukjent kunstner.....vel......:-) Kuult! Er nok fanklubben din som har vært på fære. Du begynner å bli berømt må du skjønne! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Ukjent kunstner.....vel......:-) Kuult! Er nok fanklubben din som har vært på fære. Du begynner å bli berømt må du skjønne! Hehe, ja er nok fanklubben. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Du må nok regnes blant de mistenkte. Artig dette. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Du må nok regnes blant de mistenkte. Artig dette. Vennlig hilsen Ragnar Takk. Var og sjekket på ssb nå, ca 5000 mistenkte, så sannsynligvis kommer den skyldige unna. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Du må nok regnes blant de mistenkte. Artig dette. Vennlig hilsen Ragnar Takk. Var og sjekket på ssb nå, ca 5000 mistenkte, så sannsynligvis kommer den skyldige unna. Henning Jeg har nå bare 1 mistenkt....:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg har jo ikke sett denne i farger så det blir vanskelig å påstå at jeg heller ville sett den i farger. Grei dokumentasjon, men fotomessig kunne kanskje en mer spennende vinkel høynet det. Men det er slett ikke enkelt alltid vet jeg som samler på det jeg kaller urban kunst der tag og graffiti er majoriteten og er oppe i 491 nå. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg har jo ikke sett denne i farger så det blir vanskelig å påstå at jeg heller ville sett den i farger. Grei dokumentasjon, men fotomessig kunne kanskje en mer spennende vinkel høynet det. Men det er slett ikke enkelt alltid vet jeg som samler på det jeg kaller urban kunst der tag og graffiti er majoriteten og er oppe i 491 nå. Roar I dette tilfellet så tror jeg faktisk ikke du ville foretrukket fargeversjonen. Den tagginga med henning er i hvitt og svart, mens det er masse farger i bakgrunnen. Så det jeg ville ha frem i bildet ble litt borte blant alle de rotete fargene. Jo litt kjedelig og rett på, det kunne nok vært gjort mer spennende med en annen vinkel. Dette er ikke et fotografi jeg la sjelen min i, men en artig tilfeldighet som jeg ikke kunne gå forbi uten å ta et par bilder. Det hadde vært interessant å se den samlinga di en gang Roar. Jeg har en del bilder av graffiti selv, men jeg har ikke tatt meg tida til å samle de. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg