Blaving Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Hei! Siden min funker helt fint, bortsett fra et par ting. Bruker et gratis, superminimalistisk tema, og har redigert mye av css-en. Sitter dog igjen med et par ting: under hver post står det "read more" og dette må jeg klikke på for å kommentere. Teit, siden hele innholdet står på forsiden allerede. Noen tips til hvordan å få vekk dette på, og få muligheten til å kommentere på forsida? OOOOg det går an å kommentere i Firefox og Chrome. I andre nettlesere er footeren i veien for kommentarfeltet, og det går ikke å kommentere. Noen tips for å få fiksa dette??? vore evig takknemlig for input! Endret 29. januar 2015 av Blaving Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Jeg går utifra at "read more" egentlig bare er en JS funksjon som endrer en klasse for ett element. Uten mer informasjon er det strengt tatt umulig å si helt sikkert. En link til siden gjør det mye enklere å se nøyaktig hva "read more" faktisk gjør. Beklager så ikke at du allerede hadde løst denne Endret 29. januar 2015 av j0achim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå