Kai_g Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Forza Horizon er gull det og ! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Erre mulig. Etter dagens oppdatering må jeg igjen reinstallere Forza. 50 gig over nettet igjen. Rattet nekter å fungere etter oppdateringer Noen andre som opplever dette? Har et logitech g920 Har prøvd restarter og reset av rattet Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Kan jeg defineres som en gal mann når jeg faktisk vurderer å kjøpe xbox one kun for forza motorsport 6? Kom gjerne med noen formeninger her. PS: Liker svært godt bilspill - både Forza og GT - spillene. Men er lite interessert i andre xbox eksklusive titler som Gears of War, Halo osv. Har PS4 fra før. Å gi noen tusen for spill man virkelig vil ha er da ikke så galt. Jeg har da gjort mye lignende. Og jeg er da ikke gal.. 'kremt' Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Kan jeg defineres som en gal mann når jeg faktisk vurderer å kjøpe xbox one kun for forza motorsport 6? Kom gjerne med noen formeninger her. PS: Liker svært godt bilspill - både Forza og GT - spillene. Men er lite interessert i andre xbox eksklusive titler som Gears of War, Halo osv. Har PS4 fra før. Kjøpte xbox one bare for å spille Horizon 2. Deretter Forza 6. Eneste spillene jeg har kjøpt til konsollen untatt småspill som Unravel og Peggle. Spilt mye gratisspillene fra xbox live dog. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 A class + Caterham R500 + Multiplayer = Så gøy! Kan gjerne adde meg dersom du vil drifte/race GT: Pwndbysk8rn Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 A class + Caterham R500 + Multiplayer = Så gøy! Kan gjerne adde meg dersom du vil drifte/race GT: Pwndbysk8rn Hmm.. Det er noe kjent ved den taggen der? Vi spilte ikke litt FM4 vel? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Det kan godt hende, har spilt alle Forza bortsett fra Horizon 2. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Det kan godt hende, har spilt alle Forza bortsett fra Horizon 2. Trur jeg har deg i vennelista mi, mener vi spilte litt sammen i FM3 eller 4 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Stemmer! Ser jeg har deg i vennelista Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Mp vel kjøpe meg xbox igjen jeg nå da Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Forza 5 hadde sine feil, men credit systemet og konkuransene var bedre. Forza 6 kaster credits etter deg. Og ikke begynn med å gi meg en av de råeste bilene gratis med en gang. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Forza har vel aldri hatt noen spesielt bra career? Multiplayer er hva som gjelder, eller Rivals. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Spiller nesten aldri multiplayer. Er så anstrengende å ikke kunne pause. Jeg prøver å slå spillet på unbeatable. Jeg likte karrieren på forza 3 og 5. Jeg liker ikke de heller få mulighetene i forza 6. Endret 8. mars 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Noen som har prøvd assetto corsa? Er det morro? Endret 9. mars 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Noen som har prøvd assetto corsa? Er det morro? Spilt det i ett års tid på PC. Veldig morro. Men mest pga. ratt og pedaler og mods i form av biler og baner. På konsoll er jeg mer skeptisk.. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Nascar kommer til Forza Motorsport 6:http://obnoxiousgamer.net/2016/05/07/nascar-expansion-to-forza-motorsport-6/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Nascar kommer til Forza Motorsport 6:http://obnoxiousgamer.net/2016/05/07/nascar-expansion-to-forza-motorsport-6/ Vet ikke om det er noe å se frem til, Nascar, til tross for publikums mengden er vel noe av det kjedeligste å se på når de fiser runde på runde rundt en oval bane Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Nascar kommer til Forza Motorsport 6:http://obnoxiousgamer.net/2016/05/07/nascar-expansion-to-forza-motorsport-6/ Vet ikke om det er noe å se frem til, Nascar, til tross for publikums mengden er vel noe av det kjedeligste å se på når de fiser runde på runde rundt en oval bane Er ikke noe fan av nascar selv, men kommer nok til å teste det ut når det kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Har testet litt Nascar og det var ikke så ille som fryktet, mye også fordi de har lagt til en del andre ting i patchen de slapp samtidig. Ble godt med rullende start og obligatorisk pit stop. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Patchen ødla jo spillet... Vibreringen fungerer ikke som den skal i det hele tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå