bshagen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) Har begynt å få øya opp for FM6 igjen! Vanligvis drev jeg bare med drifting, men A & R klasse racing er jo sykt gøy! Spesielt med Caterham R500 Kjørte aller mest R1 klassene i 3ern og 4ern. Elsker det på baner med god flyt, som Maple Valley og Road America. Deilig å knuse kidsa på xb live, som alle har liggi med mora mi foressten. Må nesten spørre henne om det, hu må være busy Endret 8. februar 2016 av bshagen Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Har begynt å få øya opp for FM6 igjen! Vanligvis drev jeg bare med drifting, men A & R klasse racing er jo sykt gøy! Spesielt med Caterham R500 Kjørte aller mest R1 klassene i 3ern og 4ern. Elsker det på baner med god flyt, som Maple Valley og Road America. Deilig å knuse kidsa på xb live, som alle har liggi med mora mi foressten. Må nesten spørre henne om det, hu må være busy Savner Maple Valley, en av de beste banene noesinne . 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Spent på om Porche expansion kommer i morgen, og om vi får nye baner. Hadde vert fett. Og ja, savner Maple Valley mye. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Tviler på det dessverre. De legger ut hints på Forza sin hjemmeside om hva som kommer, og det ser ikke ut som Porsche Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg vil ha flere typer konkurranser og flere baner. Det eneste som kommer er flere biler. Og credit systemet kan de bare skrote. Det er altfor enkelt å skaffe seg de bilene man trenger. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 https://www.youtube.com/watch?v=XVpEPKt66pQ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Tviler på det dessverre. De legger ut hints på Forza sin hjemmeside om hva som kommer, og det ser ikke ut som Porsche Vel, den er jo ute nå da ^^ Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/FM6_Porsche_Expansion Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/FM6_Porsche_Expansion Har null sjans i å se at dette er et spill. Geezes for en grafikk Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Ser den kommer med "epic new campaign" og ny bane, har de andre DLC'ene også kommet med dette? Har ingen av de.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Ser den kommer med "epic new campaign" og ny bane, har de andre DLC'ene også kommet med dette? Har ingen av de.. Nei, lurer forsåvidt hva denne epic new campaign går ut på, da FM har 0 historie... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Det er vel ment som career. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) OMG!!! Endelig Synd det ikke var noen 991 GT3 RS osv. Håper pakken kommer i løpet av dagen! Endret 1. mars 2016 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Porsche Expansion er ute nå. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Jepp! Typisk at jeg ikke får kjøpe det da... Live vil visst ikke akseptere paypal eller kort lol Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Morro med updates som får rattet til å slutte å virke Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Kan jeg defineres som en gal mann når jeg faktisk vurderer å kjøpe xbox one kun for forza motorsport 6? Kom gjerne med noen formeninger her. PS: Liker svært godt bilspill - både Forza og GT - spillene. Men er lite interessert i andre xbox eksklusive titler som Gears of War, Halo osv. Har PS4 fra før. Endret 2. mars 2016 av ostenxx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Nei, de fleste som kjøpte xbox på lansering kjøpte det vel primært pga Forza serien, jeg gjorde det hvertfall. Jeg eier selv begge plattformene og ser ikke noe galt i det så lenge man kan og vil. Men om du har en kapabel pc så kommer Forza 6 i en gratis light utgave til pc iløpet av våren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå