l0Ff Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Savner muligheten til å endre bredde / ET / Spacere på felger Liker nye need for speeds tilnærming til styling, men kjøringen ser helt potet ut, så spillet blir dermed ikke så interessant for meg. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Selges for 349 på expert Strømmen Storsenter i dag og i morgen (i følge dama i kassa) i forbindelse med Microsoft event der (gjaldt forsåvidt i går også). Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Noen interesserte i å dra i gang en racingserie? For meg er det definitivt morsomst å kjøre online, og på bilforumet.no hadde vi en serie med FM4 som var utrolig morsomt! Noen faste dager i uka med et par løp på litt fler enn 4 runder? GT: HvedingN Endret 5. oktober 2015 av Ezpen91 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Prøv her inne https://www.facebook.com/groups/984231998296006/Sånn ellers så har også Pressfire opprettet en turnering som fantastisk nok starter midt under F1 løpet på søndag, det kan sjekkes og meldes på her http://www.pressfire.no/konkurranse/forza6/ Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Forsøkte melde meg inn i Fbgruppen, men ble nektet. Er det lukket gruppe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Tydeligvis ja, står ikke som en moderator der så aner ikke hvorfor. Endret 5. oktober 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Limo på Ringen og en fin regnbue i Horizon 2. Edit: Fiksa størrelsen på bildene da vår kjære Admiral Necrolamedor var missførnøyd med for små bilder. Endret 6. oktober 2015 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Var da fryktelig små bilder. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Var da fryktelig små bilder. Fikset dem for deg. Ville ikke gjort det for noen andre, bare så du vet det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Takk. Det ble mye bedre <3 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Forsøkte melde meg inn i Fbgruppen, men ble nektet. Er det lukket gruppe? Forsøk igjen? Jeg har ikke nektet andre enn spamkontoer fra utlandet, så skal ikke være noe problem sådan Blir iblant satt ut av facebook-kontoer som har tøysenavn. Endret 12. oktober 2015 av TheMoonMan Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Skuffet over S63 coupe AMGen. Den ser da ikke så høy ut i virkeligheten. Den er mer elegant å "flat", ikke så høy! Endret 5. desember 2015 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Skuffet over S63 coupe AMGen. Den ser da ikke så høy ut i virkeligheten. Den er mer elegant å "flat", ikke så høy! Er da bare å senke den? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Kjeda meg en dag og satt sammen noen opptak fra en Online session jeg hadde med noen random amerikanere..https://youtu.be/hF_zQwrghew Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) (- Kunne ønsket meg 80/90talls WTCC/BTCC biler, og selvfølgelig en hel haug med andre gamle opel osv) Ask and you shall receive? Opel Kadett C i januar DLC! :love: Link: http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_january_polo_red_car_pack Endret 5. januar 2016 av l0Ff Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Etter at spillet har vært ute en stund, hva er dommen fra dere her inne? Er fremdeles litt på gjerdet, har ikke xbone fra før, så hvis jeg kjøper så blir det liksom mest kun for dette spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Etter at spillet har vært ute en stund, hva er dommen fra dere her inne? Er fremdeles litt på gjerdet, har ikke xbone fra før, så hvis jeg kjøper så blir det liksom mest kun for dette spillet. Tja, det har blitt vesentlig mindre tid i dette spillet enn FM5, ikke det at det er dårligere, men jeg har mistet interessen litt. Om du kun skal kjøpe et bil spill på xbone er dette det spillet du skal ha. Men hvorvidt det er verdt å kjøpe en xbone pga det må nesten være en subjektiv mening.Hadde jeg ikke vært feed up på det så hadde jeg kjøpt xbone pga det, var pga FM5 at jeg importerte xbone en mnd etter lansering i 2013. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Har begynt å få øya opp for FM6 igjen!Vanligvis drev jeg bare med drifting, men A & R klasse racing er jo sykt gøy! Spesielt med Caterham R500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå