Odin_89 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Så lenge det er innenfor tracklimits, og er en ren runde burde det ikke slettes. Men folk gnåler og whiner jo for det aller meste når det kommer til mp. Av erfaring vet jeg at den runden kan være så clean du bare vil. De sletter når det blir rapportert. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Så lenge det er innenfor tracklimits, og er en ren runde burde det ikke slettes. Men folk gnåler og whiner jo for det aller meste når det kommer til mp. Av erfaring vet jeg at den runden kan være så clean du bare vil. De sletter når det blir rapportert. Tiff Needlell tweet om COTA: "Watching @UnitedSportsCar at Circuit of Americas on @MotorsTV . Track limits??? I give up ... it just looks stupid." https://twitter.com/tiff_tv/status/645312622104068096 Endret 19. september 2015 av MacBain Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Hva er det det er snakk om egentlig? Klager Tiff på at de går utenfor banen eller klager han på at de er for strenge på å kjøre utenfor banen?Og hvor stort problem er det på Forza? Lenke til kommentar
Odin_89 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 kan ha begge hjulene over curbsen på forza på visse plasser på den banen uten å få feil. tipper tiff klager på at folk er utenfor banen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Ahh. Gir litt mening. Ett hjul er greit, men to hele hjul utfor gir veldig mye rare marginer som er vanskelig å opprettholde konsekvent også. Curben telles som en del av banen da? Lenke til kommentar
Odin_89 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 curbs teller som bane som det skal gjøre. 2 hjul utafor er greit det og. men når hele bilen plasseres utenfor curbs burde det trykkes ned på Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 2 hjul er ikke så ille om det bare er hjulene. Men om 90% av bilen er utenfor, og hjulene såvidt er på curb, så blir det ganske stor forskjell. Ugh. Har lyst på Forza, det ser nydelig ut. Men det er litt som FIFA, man gleder seg til de små og få nyvinningene, men etter noen timer bak kontrolleren så er det ganske likt de forrige. Venter til det kommer på tilbud, eller får tak i det billig brukt. Lenke til kommentar
Odin_89 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 forza som fifa og diverse andre spill er for spesielt intresserte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 kan ha begge hjulene over curbsen på forza på visse plasser på den banen uten å få feil. tipper tiff klager på at folk er utenfor banen Vet ikke hvem som hadde ansvaret for cota i helgen, men jeg ser på F1 som jeg primært følger, der er det massive forskjeller både hvilke tracklimits som blir overholdt, og hvem som faktisk blir dømt for det. Men nå er jo FIA elendig til å dømme, de gir jo ut straffer i alle mulige situasjoner, bare for at en situasjon gjentar seg et par runder senere med to andre sjåfører og det er helt greit... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Får ikke starta spillet. Kjøpte ultimate edition da den dukka opp tidligere i år, og installerte i går, men når jeg trykker på det, får jeg opp coveret i fem sekund, før det går tilbake til hjem-skjermen. Prøvd å restarte, uten at det hjalp. Tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Slett det og installer det igjen, var samme problem jeg hadde den 10. Lenke til kommentar
Odin_89 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Nå som kidden sover er det bare å vente til tv sjefen sovner! Klar for å kjøre litt forza gitt! 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Om du melder deg inn i preview program og har en pc med windows 10 kan du streame til den. Det er min løsning når tvsjefen bestemmer. Lenke til kommentar
Odin_89 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 har den muligheten allerede men foretrekker tvn så biter tennene sammen hehe! din cosworth i profilbildet? har en 88 selv Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Ikke min nei.. Kjører en uten pustehjelp 92 doch 4x4. 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Finnes det en mulighet for oss her å kjøre sammen? Nå tenker jeg ikke på at vi blir venner på Xbox og inviterer hverandre til en random multiplayer "hub", men at vi har en egen hub eller slik og kjører eventuelt en fast dag eller to i uka? (mulig jeg er på jordet, er det første Forza Motorsport spillet jeg har kjøpt og den første Xboxen) Endret 21. september 2015 av TheMoonMan Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 æsj. når jeg ser sånn som det her https://youtu.be/pYqGl-27TxI?t=2m49s så får jeg så lyst å spille forza, men for det første så suger jeg max, og interessen er ikke helt der at jeg har lyst å bruke flere høvdinger på ratt og pedaler, men det så morro ut og slappe av i en lobby og bare loke rundt. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) Jeg har oppretta en Facebookgruppe, med det fengende navnet "Forza Motorsport 6 Norge" Tenkte kanskje det kunne blitt et samlingspunkt hvor vi som medlemmer kan kjøre mot hverandre osv. https://www.facebook.com/groups/984231998296006/?ref=br_rs Del og inviter venner og kjente som spiller Forza også Endret 21. september 2015 av TheMoonMan Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Spilt bare noen timer enda men dette er uten tvil beste bilspillet til nå. Jeg er egentlig fan av åpne landskap men kartdesignet i Forza 6 er så sabla bra at det fungerer rett og slett. Mange av banene har veldig brede veier så det er en fryd å race på og drifte på. 60fps og en grafikk ingen bilspill er i nærheten av. Faktisk forelska meg i regnbaner. Lyden når du kjører og du hører dekkene plasker vann vekk er ufattelig realistisk, samme med når du treffer vannpytter. Elsker det, det føles naturlig ut. Ellers er menydesignet og lydbildet 10/10. Spillet her er verdt Xbox One alene og det er basicly derfor jeg kjøpte Xbox One også. Det er her beste bilspillene er. Gran Turismo kommer neppe til å slå dette. Forza 6 er bilkjøring PERFECTED. Lenke til kommentar
Stilongs Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 kan ha begge hjulene over curbsen på forza på visse plasser på den banen uten å få feil. tipper tiff klager på at folk er utenfor banen Ja, det der irriterer meg grønt, hehe. Har kniva lenge med l0Ff på COTA West, da han fikk slått meg med NSXen sin. Jeg har kun sjangs til å slå ham hvis jeg kutter svingene unaturlig mye. Det er egentlig ganske ukult. Har enda ikke greid å slå ham, men gir ikke opp. Måtte til og med bygge en egen NSX selv for å holde koken, høhø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå