Enn80 Skrevet 28. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2015 Hei. Vet ikke om dette er rette forumet. Etter at jeg fikk ny laptop, får jeg ikke til å lage alt-koder. F.eks holde ned fn og alt + tallet. Har prøvd utallige måter, men ingen virker. Har Windows 8 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2015 kan være grunnet alt-kodens andre tast også er en funksjonstas "F" Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2015 Dette funker bare på Num Pad. Har du dette på laptopen? Lenke til kommentar
Enn80 Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2015 Hei Nei, jeg har ikke Num Pad heller Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2015 Hadde du det på den forrige laptopen? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 29. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2015 Men du kan vel slå på en virtuell "num-pad" som ta vil ta over deler av bokstav-tastaturet ? Like greit å lære den taste-kombinasjonen med en gang før du slår det på ved et uhell og finner ut at det blir vanskelig å spørre om hjelp når bokstavene "uiojkl" erstattes av tall. Lenke til kommentar
Enn80 Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2015 På den forrige laptopen skrev jeg kun fn+alt + tallet. Hadde ikke num pad på den forrige heller. Det rare er at jeg er sikker på at jeg har brukt alt-koder på denne nye laptopen. Det er en bestemt kode jeg bruker ofte. Nå virker det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå