terjehom Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Problemet oppsummeres i overskriften og her følger detaljer: Uten fjernkontrollen får jeg ikke konfigurert subben skikkelig. Jeg har en Logitech Harmony 600,men klarer ikke å konfigurere denne heller. På kritisk punkt i oppsettet vil den at jeg bruker den gamle fjernkontrollen til å sette opp Harmony. Og den er jo den som mangler. Det verste av alt er at den fjernkontroll som er borte, er en sånn enkel og billig plastikk sak med 5-6 knapper på. Sikkert noe kinagreier til 50 kroner. Subben er dog en ganske dyr sak. Skrev til franske produsent,som henviste meg til norsk importør,som selvsagt ikke svarer på henvendelser... Subben virker nå,ved at jeg plugger kabelen inn i et av de analoge inngangene,(RCA)beregnet for høytalerkabler,vil jeg tro. Men om jeg setter den i LFE inngang, er det ikke lyd. Tror det henger sammen med at volumet på subben er skrudd ned. Håper noen har forslag til hvordan jeg skal gå frem, enten for å skaffe en ny, eller å programmere Harmonyen. Er åpen for at jeg gjør noe feil der... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Prøv å vel en annen sub i harmony programvaren, men fra samme produsent. De bruker ofte de samme signalene, og du kan ha flaks at den andre du velger har blitt lagt inn skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå