Suspendert Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Flott fortalt historie. Respekt til deg. Både Dag og Horten kommer med svært gode innspill. Det er ikke stort mer å tillegg enn at det finnes ytterligere en mulighet for deg for å få gratis hjelp av kompetente mennesker. Det er Pasient og brukerombudet. https://helsenorge.no/pasient-og-brukerombudet Jeg vil sterkt anbefale deg om å ta kontakt med dem. Lenke til kommentar
Vator Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Vel, da har jeg fått avslaget fra UNN. I brevet står det, sitat "Må dessverre gi deg beskjed om at vi ikke har dette tilbudet på plastikkhåndkirurgisk avdeling på UNN i Tromsø. Jeg vil tru at du skal henvende deg til privatpraktiserende plastikk kirurg for å få dette gjennomført"Jeg tror jeg henvender meg til privatklinikk for å få det gjort så fort jeg har spart penger til dette. Takk til alle dere som har kommet med gode innspill og hjelp til hva jeg kan gjøre.Selv om det finnes muligheter for å få mitt sak gjennom det offentligehelsevern så har jeg bestemt meg for å ikke gjøre det. Det pågrunn av at det er tidskrevende, og vil gå over mine studier.Jeg tror også det er forskjell fra landsdel til landsdel på hva som blir dekt av det offentligehelsevern. Det kan hende at folk som har gynekomasti i nordnorge ikke får dette tilbudet til operasjon, mens i nord-trøndelag har dem. (bare ett eksempel)Og til slutt vil jeg si takk for støtten alle sammen! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Fastleger er som regel håpløse når det gjelder psykiske plager. Du burde heller satse på å få støtte av en psykolog eller helst en psykiater. Deres ord veier mye tyngre i slike saker og sjansen for å få det dekka øker betraktelig. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Det skal være lik rett til helsehjelp i hele landet, slik at bosted skal ikke avgjøre hvilken behandling du får. Jeg har kikket litt rundt og finner ikke annet enn at om du har store psykiske eller fysiske plager av det så dekker det offentlige behandlingen av gynekomasti. Det siste svaret du viser til, er det second opinion? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå