Cold Snake Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hvilket er det beste, fint hvis dere kan nevne gradvis fra topp til bunns på ytelse, skal ihvertfall ha et 64MB skjermkort, men finnes det 128MB også? Finnes det noen nett steder der de har testet skjermkort til bærbar osv? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ati radeon 9600 pro mobility med 128 mb er vel best i øyeblikket. finnes ikke så mange3 pcer med dette ennå desverre... komplett selger en fujitsu siemens med et slikt kort, og whitebox. ellers er geforce fx5650 i dell sine inspiron 8600 et brukbart kort,men dårlig i f.eks half-life 2. kortet jeg har er noe tregere enn det sistnevnte men for meg holder det til å spille f.eks unreal 2 på 1024x768 med max detaljer ellers og warcraft 3 går helt fint på 1400x1050 så det kortet holder nok ei stund det også. men bærbare er uansett ikke så bra som stasjonære på spill... www.anandtech.com har en test eller to av de første to kortene jeg nevnte... Lenke til kommentar
thalland Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hei jeg har en dell inspiron 8600 med et geforce go 5650 128 mb, Storfornøyd med dette. Venter du litt vil du nok få et radeon 9600 128mb som er bedre. Det vil vel alltid komme noe som er bedre. Skal man vente til det kommer noe bedre får man jo aldri kjøpt noe. :!: se på denne testen Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Tusen takk for svar, dette hjalp meg veldig mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå