Arodem Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Skal la deg høre musikk mens du spiller.Spotify kommer til PlayStation 4 og 3 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Wow... Ett mikroskopisk skritt nærmere master race, ikke verst. 4 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Wow... Ett mikroskopisk skritt nærmere master race, ikke verst. Ja, de er ikke langt unna commodore 64 nå! 2 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Dette er svært gode nyheter! 1 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Woooooooow, tenk å kunne gjøre det a... oh wait... jeg har en PC og har kunnet gjøre det alltid. Never mind. 3 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg er mer interessert i når spillselskap skal komme på banen og inngå avtaler med spotify jeg, slik at spillere kan integrere sine spillelister med spillene sine. Har mast lenge om at dette burde vært mulig, tenk deg muligheten til å lage din egen radio kanal i GTA5 ved hjelp av dine egne spillelister slik du hadde i GTA3 med mp3 f.eks. Eller cruise rundt til din egen musikk i bilspill, bygge byer til rolig jazz (grøss) eller whatever rubs your buddha. Spotify har iallefall et stort marked i spillmarkedet om de hadde giddet å prøve... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Digg. Da slipper jeg å bruke PCen når jeg spiller FIFA! God, god nyhet 2 Lenke til kommentar
michael langnes Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 et lite skritt nærmere en skikkelig konsoll dette blir bra SONY håper det blir masse volum innstillinger når man trykker inne på PS knappen på kontrolleren. blir mye enklere mens du er i spillet Lenke til kommentar
ReVeiLeR Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Nei Nei Nei, feil konsoll. Greit at xbox har xbox music men når en har konsollen på feil region så funker det ikke. Misunnelig på ps4 brukere for dette. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Har ikke dette alltid vært tilgjengelig, i form av f.eks. web player? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Nei Nei Nei, feil konsoll. Greit at xbox har xbox music men når en har konsollen på feil region så funker det ikke. Misunnelig på ps4 brukere for dette. Kommer nok til Xbox One også når Windows 10 blir lansert. http://www.cnet.com/news/xbox-one-and-windows-10-new-best-friends/ Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Endelig, noen har vært fornuftig Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Oi oi oi, du kan spille OG høre på musikk samtidig? Wow, for et fremskritt, for en tid vi lever i dere! Hvem skulle tro noe slikt var mulig? Vet ikke helt hva som er mer komisk, at dette faktisk er en nyhet, eller om at dette ikke har vært mulig tidligere. Selv min første PC kunne dette, så.. ehh... velkommen etter? 2 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Fint for di som treng musikk til spillinga si på PS4. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Kjipt at de legger ned music unlimited , lydkvaliteten var mue bedre derder enn den er på spotify , merker stor forskjell på MU og spotify på skikkelig anlegg , kan jo også være at mastern på mange av låten på spotify er dårlig... På MU var kvalitet ganske bra i forhold til konkurentene sine hvertfall. Egentlig så virker det som stort sett alt av nyere musikk har ordentlig dårlig master , det gjelder også remasterd utgaver av gamle album. Er akkurat som om det er viktigst at låta har høyest mulig volum enn at det låter bra.. /Rant Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Digg. Da slipper jeg å bruke PCen når jeg spiller FIFA! God, god nyhet Vent.....EN PC er så mye bedre enn en konsoll. Skaff deg fifa til PCen, koble den opp til TVen med en ps4 kotroll og nyt fifa i skikkelig kvalitet, samtidig som du kan høre på musikk fra hvilken tjeneste som helst. r/pcmr for mer info Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Mangler bare at vi får Spotify på Microsofts konsoller og , og jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå