Gå til innhold

A place in the sun!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lav kameravinkel skaper dynamikk i bildet og hovedmotivet kommer derfor godt fram, noe som er viktig her. Liker egentlig ikke å kritisere, men når det gjelder dine bidrag så settes høye krav til kvalitet. Det lille jeg har å pirke på, må være at skarpheten på krabben kunne vært enda bedre.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Lav kameravinkel skaper dynamikk i bildet og hovedmotivet kommer derfor godt fram, noe som er viktig her. Liker egentlig ikke å kritisere, men når det gjelder dine bidrag så settes høye krav til kvalitet. Det lille jeg har å pirke på, må være at skarpheten på krabben kunne vært enda bedre.

Vennlig hilsen Ragnar

Du har så veldig rett, Ragnar! Hadde bare rakkeren sittet stille, så hadde jeg nok klart å finne bedre fokus ;-)

Lenke til kommentar

For en fargerik skapning :) syns skarpheten sitter der den skal, fint plassert i flata er den og, liker kameravinkelen. Og hvor i verden fant du denne??

mvh Oddmund

Så hyggelig, Oddmund! Praktkrabben møtte jeg i Puerto Rico (Gran Canaria) for drøye 14 dager siden ;-) Prøv å unngå blikket i den 360 graders synsvinkelen i de øynene ;-) Rimelig umulig å komme innpå... De er raskere enn sin egen skygge ;-)

Lenke til kommentar

Du fikk'n jo.

Hva er det du klager for da.

Alt stemmer - kompen, lyset, skarpheten, fargene og detaljene.

Kanskje kunne du kutte vekk det verst uskarpe i bånn for da vil bergkanten komme inn fra høyre kortside ig ut på nedre langside noe som kanskje øker spenningen i bildet. har ikke prøvd så påstår intet.

Roar

Lenke til kommentar

Du fikk'n jo.

Hva er det du klager for da.

Alt stemmer - kompen, lyset, skarpheten, fargene og detaljene.

Kanskje kunne du kutte vekk det verst uskarpe i bånn for da vil bergkanten komme inn fra høyre kortside ig ut på nedre langside noe som kanskje øker spenningen i bildet. har ikke prøvd så påstår intet.

Roar

Hehe... Dette er en spradebasse som satt på 10-12 meters hold ;-) En fjern slektning av han jeg tok bilde av i "hulen sin". For å si det sånn, så var jeg nok dagens turistattraksjon der i min paparazzi jakt på disse krapylene ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...