V. Haugen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Nå bytter de endelig ut Flash til fordel for HTML5.Synes du YouTube oppfører seg annerledes? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Har fortsatt Flash når jeg ser på Youtube. Vet ikke helt hva det er, men min laptop liker ikke HTML5. Kjernene hopper opp på 100% bruk å videoen man prøver å se blir hakkete. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 ingen endring her, html5 som ellers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Har fortsatt Flash når jeg ser på Youtube. Vet ikke helt hva det er, men min laptop liker ikke HTML5. Kjernene hopper opp på 100% bruk å videoen man prøver å se blir hakkete. Litt rart. HTML5 burde være mer effektivt. Har du undersøkt dypere etter grunnen for hvorfor dette skjer? Hvilket operatvisystem har du og hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Men samme her. Alltid hatt mer problemer med html5 enn flash. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Motsatt her. Flash har gått ut på dato eller .... http://easyhtml5video.com/en effektiv løsning for de som vil ha native videoer på sine egne nettsteder. Automatiserer en del. Se på kildekoden på videoen som ligger her: http://ja-til-nei.no/ <h3> <a name="Video-av-sjøørret-fanget-på-Jeløya" id="sjoorret" href="#sjoorret">Video av sjøørret fanget på Jeløya våren 2012</a> </h3> <video controls title="En kilos sjøørret fanget på Refsnesstranda på Jeløya"> <source src="video/orret.webmhd.webm"> <source src="video/orret.mp4"> <source src="video/orret.oggtheora.ogv"> <a href="video/orret.flv">Click to watch this video using Flash Player</a> </video> Den siste (linje 8) tar seg av Flash. Gammeldags eller er det noen som vet noe mer? Endret 29. januar 2015 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Har fortsatt Flash når jeg ser på Youtube. Vet ikke helt hva det er, men min laptop liker ikke HTML5. Kjernene hopper opp på 100% bruk å videoen man prøver å se blir hakkete. Litt rart. HTML5 burde være mer effektivt. Har du undersøkt dypere etter grunnen for hvorfor dette skjer? Hvilket operatvisystem har du og hvilken nettleser bruker du? Har Win 8.1 og bruker Firefox. Har ikke forsket så mye rundt hvorfor min laptop ikke liker HTML5 siden Flash ser ut til å fungere greit. Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 har ikke hatt noe problemer whatsoever på samtlige av mine enheter, det være tablet laptop(pc og mac) og stasjonær, buffrer fint :3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Bufferingen fungerer bra her å, men avspillingen går ikke like smooth. Skal teste med noen andre nettlesere i dag å se om det fungerer bedre da. Lenke til kommentar
Samuel T. Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Såvidt jeg har sett, støtter ikke HTML5-spilleren til YouTube mer enn 1080p, og mange videoer med 1080p får du ikke se i høyere enn 720p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg