Ovidia2 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Den blå koppen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Flott nostalgi preget bilde. du har fått arrangert de forskjellige elementene fint og lyset treffer der det skal. Får nesten litt flashback til min mor når jeg ser den kaffekoppen med teskjeen fint lagt ned på siden. bare sukkerbiten som mangler..... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hyggelig at du har begitt deg ut på en serie kalt Memories. Med den standarden du har på de to foregående bildene, er lista lagt høyt. Ser du legger mye arbeid i å sette sammen elementer som til sammen lager en gjennomgående stil og atmosfære i bidragene. Til det kreves teft og nøye planlegging. Hittil har du etter min oppfatning lyktes godt, og det blir spennende å følge eventuell fortsettelse. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg har ikke rukket å kommentere dine andre bilder i nostalgi serien din. Du er en perfeksjonist ned til de minste detaljene. Bare sjekk signaturen! Lyssetting er gjennomgående utrolig bra - for å ikke snakke om fargetonering og komposisjon. Kjempebra! mvh Jan Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Bare nydelig ! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Flott bilde.., som oser av nostalgi. # Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg