ericc2233 Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Hatt problem med noen spill når du kjører 9800 pro?fikset det?Fortell oss, hvilke drivere brukte du?osv,, Jeg personelig har bare problemer med Americas army foreløpig.kjører de nyeste 3.8driverne til catalyst..Det gamle geoforce 2gts kortet mitt kjørte nesten like bra i dette spillet..har ikke funnet noe løsning ennå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har clipping-problemer med Anarchy Online med 3.8-driverne. Man kan se rett gjennom vegger hvis man kommer for nært, slik at jeg ser det som er på andre sida. Men kan ikke gå gjennom selve veggen heldigvis. Veldig irriterende uansett. Har hørt at feilen blir borte hvis jeg legger inn 3.7 istedet. Har ikke gidda det enda. (Fikk 9800pro kortet bare for ei uke siden). Alle de andre spillene jeg har prøvd funker utmerket. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Hadde en feil i Flight Simulator 2004. Sjø og fjell gikk i samme blå farge. Så helt rart ut. Avinstallerte spillet og har ikke testet etter det. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har clipping-problemer med Anarchy Online med 3.8-driverne. OMG! Teh wallhaxx0r! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har clipping-problemer med Anarchy Online med 3.8-driverne. OMG! Teh wallhaxx0r! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Med Catalyst 3.8 har jeg hatt store problemer med: Vice City Battlefield 1942 Call of Duty (Fungerte ikke i det hele tatt) Bruk 3.7 til noe bedre kommer. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Hmm har ikke problemer med noen spill jeg spiller... heller ikke Vice City hva skjedde med Vice City da ^Th0mas^? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Selvsagt, driver hardcore wallhaxxoring i Anarchy Online..Kan se umm..de andre folka som springer rundt, før de ser meg!! WOW..for et fortrinn i en MMORPG Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. november 2003 Rapporter Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har clipping-problemer med Anarchy Online med 3.8-driverne. OMG! Teh wallhaxx0r! haha lool Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Age Of Mythology Titans Lenke til kommentar
Mello Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Counter strike seff, men det er et velkjent problem med Radeon Kort Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Battlefield:1942 1.45 med Cat 3.8, alt ble totalt føkka. Etter 1.50 patchen til BF ble alt bra. Morowind virker ikke i det heletatt, kommer bare til menyen. Får prøve å reinnstallere det.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Ingen problemer med 9800pro og catalyst 3,8, heller ikke i vice city Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 sliter med morrowind jeg å... men alle de andre spillene som er lista opp her funker fett! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Når jeg fikk kortet mitt i sommer hadde jeg problemer med IGI2. Kan ikke huske hvilke drivere jeg brukte, men det var den som var nyest i sommer.... Problemet var at bakken rundt meg (1st person) var masse rare farger. Det rare fargete området forflyttet seg etterhvert som jeg gikk rundt. Ganske irriterende, så jeg har ikke testet spillet siden. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Merkelig, jeg kan kjøre alle spillene som er nevnt her uten noe som helst problemer. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Har hatt problemer med Morrowind,! Det ordna seg etter å ha reinstallert det (kan det ha npoe med at du må innstallere det med de nye driverne eller noe ) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 ikkeno problemer med noen spill jeg kan huske, selv ikke CS Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Counter strike seff, men det er et velkjent problem med Radeon Kort opplevde en FPS drop fra 99 stabilt i 1600x1200 (ingen fsaa ect...) med GF3 kortet mitt til 20 fps med radeon 9600 pro FBE kortet i CS. Noen som har løsning på dette? Lenke til kommentar
worldin Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 ossen problemer er det i cs da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå