Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sår på penis

what??

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette kanskje ikke har noe med sport og gjøre, men jeg trenger svar.

Jeg har oppdaget noen sår på penis som er veldig rød, de er ikke klumpete eller lignende. Det er bare røde flekker som svir, forhuden er også rød. Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vasket den for hardt, sterk såpe? Noe lignende skjer med meg om jeg er for ivrig med gnukkinga. Men får ikke sår eller synlige skader. Bare vondt.

Om du ikke har pult noen eller putta penis i noe nytt, så er det sikkert ikke så farlig. Om det vedvarer, dra til lege.

Lenke til kommentar

Tipper Balanitis eller Balanoposthitis (http://en.wikipedia.org/wiki/Balanitis). Umulig å si noe mer konkret uten å vite bakgrunnen din og hvordan det ser ut. Vask penis forsiktig 1 gang daglig (uten såpe eller med intimsåpe, IKKE bruk vanlig håndsåpe), husk å trekke forhud bakover når du vasker. Hvis det ikke er i bedring innen 1 ukes tid, blir værre eller at du får andre symptomer (utflod fra penis, store smerter, hevelse i lysken eller lignende) bør du snakke med fastlegen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...