Jan Høydal Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 I drømmen min .. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 "Jag trodde englane fants bara i himmlen...." Men det gjorde de ikke:-) Flott visualisert drømmebilde med en liten Engel. Kreativ teknikk for å få frem det du ville. Flott lys som forsterker drømmen. S/hv, ja du vet hva jeg syns om det:-) Dette var et godt stykke arbeid og inspirerende å se! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Spennende kunst dette Jan! Herlig å se du forsker også Hilsen Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Spennende effektfull kunst du har skapt her, Jan! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Rake motsetningen til dine siste bidra hvor ultraskarphet har vært gjeldende. Ikke desto mindre er gråtoner og uskarphet viktige bærebjelker her, og teksten til bildet en del av totalinntrykket. Flott bidrag Jan. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Dette er fan(meg)tastisk! . dette var skikkelig vellykket! Ordentlig kreativt og utrulig deilig å se på. Jeg likte alle versjoner, men 2og 3 litt bedre tror jeg. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 "Jag trodde englane fants bara i himmlen...." Men det gjorde de ikke:-) Flott visualisert drømmebilde med en liten Engel. Kreativ teknikk for å få frem det du ville. Flott lys som forsterker drømmen. S/hv, ja du vet hva jeg syns om det:-) Dette var et godt stykke arbeid og inspirerende å se! Det ble litt på sidelinjen dette, men det er artig å kjøre litt freestyle i Photoshop - lage noe etter innfallsmetoden Takk for god tilbakemelding - det er inspirerende å høre! mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Dette er fan(meg)tastisk! . dette var skikkelig vellykket! Ordentlig kreativt og utrulig deilig å se på. Jeg likte alle versjoner, men 2og 3 litt bedre tror jeg. Jeg var litt spent selv også - i og med at det er en ren sammenstilling av foto etter fri fantasi. Veldig kjekt du likte det mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Kreativt drømmebilde! Takker så mye mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Spennende kunst dette Jan! Herlig å se du forsker også Hilsen Tove Ja, vi er vel litt i samme modus til tider - men føler det er viktig å prøve ukjent terreng for å kunne utvikle seg videre. Våge litt nye ting mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Spennende effektfull kunst du har skapt her, Jan! Tusen takk Gro - inspirerer til nye sprell dette mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Rake motsetningen til dine siste bidra hvor ultraskarphet har vært gjeldende. Ikke desto mindre er gråtoner og uskarphet viktige bærebjelker her, og teksten til bildet en del av totalinntrykket. Flott bidrag Jan. Vennlig hilsen Ragnar Ja, det er som du sier helt i andre enden av skalaen dette. Men jeg er veldig svak for sort/hvitt noir uttrykk med masse korn og struktur. Jeg bukker og takker for flott tilbakemelding Ragnar! mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Etter å ha klikket fram og tilbake lander jeg til slutt på V3 av en eller annen grunn. Jeg ser du i alle tre fraviker regelen med minst luft bak og mest foran. Men kanskje vil de fleste føle dette mer som midtstilt likevel - og som det heter på min for lengst avdøde fars dialekt solong: "Læva er teil fær å brites". Interessant og kunstnerisk bilde. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Etter å ha klikket fram og tilbake lander jeg til slutt på V3 av en eller annen grunn. Jeg ser du i alle tre fraviker regelen med minst luft bak og mest foran. Men kanskje vil de fleste føle dette mer som midtstilt likevel - og som det heter på min for lengst avdøde fars dialekt solong: "Læva er teil fær å brites". Interessant og kunstnerisk bilde. Roar Ja, det var V2 eller V3 jeg også lander på. Det er en kompositt som har blitt til rett ut fra hodet uten å bry meg for mye om regler. Litt deilig å kjøre freestyle av og til, men jeg ser at jeg sikkert kunne løftet den totale komposisjonen ved å følge regler som gjør bildet mer harmonisk og balansert. Takker så mye for tilbakemeldingen Roar - den tas alltid til etterretning mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg