NSR-98 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hei, går VG1 TIP, og skal snart søke VG2..Vurderer industriteknologi og brønnteknikk. Snittet mitt er rundt 5,1. Noken her som går/har gått brønnteknikk? Tar gjerne imot tips, om evnt andre linjer! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hei, går VG1 TIP, og skal snart søke VG2..Vurderer industriteknologi og brønnteknikk. Snittet mitt er rundt 5,1. Noken her som går/har gått brønnteknikk? Tar gjerne imot tips, om evnt andre linjer! Brønnteknikk er nok fint det, men jeg vill absolutt anbefale deg å se på kryssløpet Automasjon/Automatisering. Mange muligheter og fremtidrettet! Lenke til kommentar
NSR-98 Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Hei, går VG1 TIP, og skal snart søke VG2..Vurderer industriteknologi og brønnteknikk. Snittet mitt er rundt 5,1. Noken her som går/har gått brønnteknikk? Tar gjerne imot tips, om evnt andre linjer! Brønnteknikk er nok fint det, men jeg vill absolutt anbefale deg å se på kryssløpet Automasjon/Automatisering. Mange muligheter og fremtidrettet! Ja, har og vurdert å søke vg1 elektro, og så gå elenergi, men er usikker.. går du automatisering? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Ja, har og vurdert å søke vg1 elektro, og så gå elenergi, men er usikker.. går du automatisering? Ville heller tatt kryssløpet, men det må en jo selv føle på Selv tok jeg Vg1 TIP(eller grunnkurs mekanisk som det het i min tid), startet på et latterlig Vg2 løp og byttet til Vg1 elektro, gikk så Vg2 Automatisering, Forkurs til Ingeniør og så Vg3 Automatisering. Har fagbrev som automatiker men jobber som Service ingeniør innen for robotics/logistikk Helt topp fag om du har interesser for slikt, utallige muligheter og bransjer å jobbe innenfor! Endret 28. januar 2015 av Salvesen. Lenke til kommentar
NSR-98 Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Ville heller tatt kryssløpet, men det må en jo selv føle på Selv tok jeg Vg1 TIP(eller grunnkurs mekanisk som det het i min tid), startet på et latterlig Vg2 løp og byttet til Vg1 elektro, gikk så Vg2 Automatisering, Forkurs til Ingeniør og så Vg3 Automatisering. Har fagbrev som automatiker men jobber som Service ingeniør innen for robotics/logistikk Helt topp fag om du har interesser for slikt, utallige muligheter og bransjer å jobbe innenfor! Okei, skal vurdere automatisering Berre synd at linja ligger så langt vekke herfra Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Okei, skal vurdere automatisering Berre synd at linja ligger så langt vekke herfra Sundt å komme seg litt vekk og, tok selv vg1 auto og forkurs i nabo byen, ikke kjempe langt unna men god erfaring dog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå