gethosmurf Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg trenger ny telefon ganske raskt. Jeg er typen som har telefonen lenge, den jeg har nå har jeg hatt i snart 4 år. Hadde det ikke vært for at internminne er alt for liteog den er treg på surfing hadde jeg hatt den til den ikke ville mer:-D Jeg går ukesvis uten wifi og hadde blitt glad for noe litt raskere. Jeg ønsker meg en telefon der internminne kan holde lenge. Det er en jungel der ute av mobiler å velge mellom men vet ikke hvilke spesifikasjoner jeg skal se etter og hvor mye det bør være på. Batteritid er også viktig da det blir en del ringing. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Samsung Galaxy S5 Active. http://m.netonnet.no/art/mobil/samsung/telefoner/galaxy-s5-active/samsung-g870galaxys5activegrey/214050.7822/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Har du tenkt på om du liker best iOS eller Android? Ev. Windows Phone? Lenke til kommentar
gethosmurf Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg er veldig fornøyd med android men så er jo det det eneste jeg har prøvd. Jeg tenker at iphone er uaktuelt i og med at de knuser lett. Ellers er jeg åpen for det meste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Det med at iPhone knuses lettere enn andre telefoner kan du se bort fra. iPhone 4/4S har glass både foran og bak, og kan i teorien knuses lettere, men både de gamle iPhone 3x, og de nye fra 5 og oppover har glass bare foran. Når det er sagt: Vi har et par 4/4S i heimen, men ingen har knust, til tross for flere års bruk og mange fall i bakken/gulvet. Jeg har Z2 nå, den har også glass både foran og bak, men har heller ikke knust. Det er litt tilfeldig hvor mye/lite som skal til for å knuse skjermen, det spørs hvordan den lander: Min siste Samsung knuste av et fall på ca 20 cm. Jeg anbefaler deg å finne ut hvilket OS du vil ha før du leter etter en passende modell. Lenke til kommentar
gethosmurf Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Hva er forskjellen på de forskjellige? Jeg er åpen for det meste utenom iphone:-) Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hvis du er fornøyd med Android. Fortsett med det. Den telefonen jeg anbefalte dekker dine krav. Den er også såpass ny at det burde holde seg rimelig bra i noen år fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå