V. Haugen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Nå har du fått en ny «Discover»-funksjon.Hva i all verden har de gjort med Snapchat? Lenke til kommentar
OnlySniffy Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ingen som snakker om Snapchat sin nye funksjon der man kan legge til nye venner kun ved å skanne en "qr" code? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Nå skal de tjene penger på den også, skammelige folk! Jeg forventer at alt skal være gratis, de skal da ikke få penger for sitt harde arbeid! /s Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ingen som snakker om Snapchat sin nye funksjon der man kan legge til nye venner kun ved å skanne en "qr" code? Den har jeg ikke hørt om engang! En annen liten fin ting de fikset er at man kan ha to filtre samtidig. Feks et filter for farger og et for tid/fart/temperatur/klistremerker. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ingen som snakker om Snapchat sin nye funksjon der man kan legge til nye venner kun ved å skanne en "qr" code? Den har jeg ikke hørt om engang! Du kan teste den her. MKBHD er forresten en fyr som primært sett er kjent fra Youtube hvor han legger ut tech-videoer. 1 Lenke til kommentar
Adrianto Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Noen som vet om snapchat kommer til Windows Phone noen gang? Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Huh, genial måte å legge til folk på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg