espeneppi Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har overklokket mitt Sapphire 9500Pro til hastighet 310/310 fra standard ca. 275/275! Og i 3DMark 03 får jeg: 3857 3dmarks!!! Er dette en grei score i overklokket tilstand? ( Ps. jeg fikk 3461 3dmarks med omega driver , i ikke overklokket tilstand) Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 kan ikke si det var mye du tente på det, med mindre du syns det er gøy, ville jeg klokket ned igjen. det senker vel levetiden for kortet! Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 ja , kanskje det? men det er jo litt gøy da!!1 Skal kjøpe meg nytt grafikkort til juletider allikevel tror jeg : Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 kan ikke si det var mye du tente på det, med mindre du syns det er gøy, ville jeg klokket ned igjen. det senker vel levetiden for kortet! Tror det gjelder mer Volt Mods osv.. men jo, det kan senke levetiden til kortet. Men kortet har sikkert uansett veldig lang levetid. :-) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det vil ikke senke levetiden nei. Klokk lenger da, du bør ihvertfall komme over 360 på core! Har ikke kjørt 3D03 mye, men har ihvertfall scort oppunder 4500 (tipper jeg hadde kortet på ca. 370 på coren og 310 på minnet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå