Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Gulspurv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ikke helt sylskarpt. Men vanskelig å si om det er bevegelse på fugl eller fotograf - eller om det rett og slett er croppinga som er synderen. Men noe dårlig fuglefoto på en så liten tass er det slett ikke. Detaljer og farger er det uansett ikke mye å si på her. Godt lys i øyet med refleks er så absolutt en bonus. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hyggelig gjensyn med en fugl som jeg ikke har sett her på vestlandet på mange år. Ellers henger jeg meg på Roar sin ufyllende kommentar..1/125s på en urolig liten krøpp som dette blir kanskje i snaueste laget Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Flott foto av en fugl som jeg aldri har sett hos meg Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Ikke helt sylskarpt. Men vanskelig å si om det er bevegelse på fugl eller fotograf - eller om det rett og slett er croppinga som er synderen. Men noe dårlig fuglefoto på en så liten tass er det slett ikke. Detaljer og farger er det uansett ikke mye å si på her. Godt lys i øyet med refleks er så absolutt en bonus. Roar Takker. Dette ble valgt til inspirasjon på kankje verdens største fotoside, youpic.com. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Hyggelig gjensyn med en fugl som jeg ikke har sett her på vestlandet på mange år. Ellers henger jeg meg på Roar sin ufyllende kommentar..1/125s på en urolig liten krøpp som dette blir kanskje i snaueste laget Mvh Oddmund Takker Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Flott foto av en fugl som jeg aldri har sett hos meg Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg