Gå til innhold

Problemer med PCTV SAT CI

PIIIpower

Anbefalte innlegg

Mitt nye satelitt kort finner ingen satelitter. Bruker en lnb sammler , men 1W står som lnb 1. Prøver så å finne thor II og III men kortet finner ikke noen satelitt signaler. kobler jeg antenne kabelen til nokia-tuneren finner den signaler og alt er bare fint. Men som sagt finner ikke pinnacle kortet sat'n. noen som har noen forlslag til instillinger??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at 1 grad vest er LNB A på DiseQ'en din da ? Har du for sikkerhetsskyld testet som LNB B ? Går utifra at du også har gjort et kanalsøk, hender at du ikke får noe signal med en gang fordi programmet sjekker mot en transporder som ikke sender lenger på satelitten.

Lenke til kommentar

jeg har satt 1W som A switchen (ellers fungerer ikke nokia tuneren min) og jeg har prøvd å sette thor på B.

Får ikke opp noe signal i det hele tatt. Selv ikke om jeg manuelt taster inn kanal verdiene.

Selv om CAMen hadde vært ødelagt ville vel kanalene blitt tunet, i allefall de som er ukodet?

Har ingen mulighet for å få testa Canax CAMen på noe annet system.

Dette er ergelig :grumpy:

Lenke til kommentar
Thos sender også på 1 grad vest. Vet ikke helt om jeg forstod deg riktig der.

Har du muliget for å kjøre et kanal søk ?

Eneste tipset jeg har egentlig er å prøve deg på ny drivere til kortet

har ikke eid så mange pinnacle kort du skjønner jeg....

Pinnacle SUGER på support. De har egentlig ikke noen bra løsning på produktene sine heller. Men så lager de endel ting nesten ingen andre lager til hyggelige priser...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

oj, Ringte pinnacle (norsk helpline) og fikk vite at man å kjøre "tone burst" for å få det hele til å virke.. og det gjorde det... men det er fortsatt noe galt. signalene er ikke sterke nok så det kommer ikke noe bilde.... på stuetuneren fungere jo alt ok.... får jeg jobbe litt med saken.

Er det andre her med likt kort? Hvilken vei skal camen stå??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...