Gå til innhold

Telenor tester en helt ny mobilløsning – se den her


Anbefalte innlegg

 

Ett godt eksempel på at Telenor har for mye penger. Digg at de blir endelig solgt slikt at de kan få et liten reality-check...

Yeah, digg at overskuddet ikke går til nordmenn lengre.

 

Her kan man også nevne at dette forumet, som eies av Mediahuset Tek er heleid av Amedia som igjen har Telenor som sin største eier med 44.2%. Mens hardware.no har aldri (så vidt jeg kan huske) nevnt det i noen av artikler de har skrevet om Telenor - selv ikke da de "testet" mobilnette. Så med andre ord er det ikke bare penger til Norge men også dette forumet kan bli berørt... Morsom hvordan det heile henge sammen? :)

 

Når det kommer til denne spesifikke saken - så kan jeg nevne Comoyo...

 

Alt i alt, er jeg så å si tvunget til å bruke Telenor. Og de leverer helt OK tjenester som fungerer greit. Overpriset, elendig service og alle andre "gode" egenskaper som følger med et så stort selskap.

 

Men det som irriterer meg mest, er at de bruker tid, penger og konsulenttimer på å utvikle tjenester som har kun ett mål - å i enda større grad tvinge kunder til å bruke Telenor for evig og alltid.

 

Edit: Nøkkelordet her er tvang.

Endret av GCardinal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Var jo forsåvidt et greit konsept det her, med et par interessante men kanskje vel begrensede bruksområder. Det virkelige spørsmålet er vel, som flere andre har vært innom, hvorfor er det akkurat Telenor som utvikler dette? Er i mine øyne langt mer naturlig om dette kom fra en mobilprodusent eller en tredjeparts app-utvikler enn et statseid kommunikasjonsselskap.

Sentrumsblink! Dette er nok et eksempel på at Telenor lager løsninger som bare vil fungere innen andedammen til Telenor, og for de som er våkne nok til å installere denne appen. Og prisen skal jeg ikke snakke om en gang.

Lenke til kommentar

 

Hvis jeg sitter i et viktig møte er det vanskelig å gå ut selv om jeg får beskjed om at sønnen er syk i barnehagen. Det er da naturlig å svare med SMS: Jeg ringer siden.

Kan ikke se at denne tjenesten endrer noe særlig.

Har du virkelig møter som er viktigere enn barna dine?

 

*forvirret*

 

 

Når du er forvirret er det ikke lett.

 

Det står viktig møte og ikke møte. Og at sønnen min er blitt syk, altså ikke noe alvorlig.

Det er som regel motivert av å unngå smitte eller at barnehagen ikke har kapasitet til å ta seg av ett eller flere syke barn.

Men barnehagen og de ansatte er nettopp der for å ta seg av barna om det da går 30 min til å avslutte et viktig møte gjør det liten forskjell.

 

Dette er altså en vurdering og det står ikke noe om hvor viktig sønnen min er for meg.

 

Videre forstår du antakelig nå at ditt innlegg ikke har noe med tråden å gjøre.

 

Hvis vi skal vende tilbake til tråden ;) ser jeg at tjenesten kan ha noe for seg i enkelte situasjoner.

Og jeg synes som en del andre at dette ikke er noe for Telenor, men for app-utviklere, osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...