Fredrik N. Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 vintersol på fjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 "Hva har han funnet på her?" Tenkte jeg For å være ærlig så synes jeg ikke det ble noe særlig. Men artig at du prøver ut ting da! Det er jo gøy. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Hei Helene, setter pris på din ærlige mening! Som du sier er det et eksperiment (i mangel av nye bilder), men synes det ble litt snasent selv. Smaken er så forskjellig. Men det blir nok ikke dagens bilde dette heller.... Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Litt snurpa dette antar jeg - pinch heter det vel på internasjonalt. Jeg synes det ble et artig resultat. Kanskje kunne du sløyfa tittelen som lett styrer betrakter i en spesiell retning og heller latt folk tenke og fantasere sjøl. Hva med en horisontal (vannrett) speilvending? Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg