ILROE Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hei, er det noen som har noen tips på hvor det er best å feriere i Januar? Det jeg ønsker å få ut av denne ferien er sol og shopping. Så jeg ønsker gjerne tips om steder med stabilt vær og gode shopping muligheter. Har allerde prøvd Mexico og Hawaii på dette tidspunktet med da møtte jeg på mye dårlig vær. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Du maa nok reise langt. Har vaert i Egypt i begynnelsen av Desember, da var det rundt 25 grader og for det meste sol. Feiret nyttaar paa Kanarioyene, da var det 20-25 grader, men litt rein. Hva med Australia? Lenke til kommentar
ILROE Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Du maa nok reise langt. Har vaert i Egypt i begynnelsen av Desember, da var det rundt 25 grader og for det meste sol. Feiret nyttaar paa Kanarioyene, da var det 20-25 grader, men litt rein. Hva med Australia? Ja, har vært på Kanariøyene og i Egypt selv i desember og det var ikke noe særlig med tanke på været. Så ønsker å dra litt lengre sør enn dette. Har tenkt på Australia selv, har du vært der? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Ja, var der første halvdel av fjoråret. Var i området rundt Sidney for det meste, men også Cairns, som ligger mye lenger nord enn Sydney. Average high i Sydney er 25.9 grader i Januar, og ca 12 regndager.http://en.wikipedia.org/wiki/Climate_of_SydneyAverage high i Cairns 31.4 grader, og ca 18 regndager. http://en.wikipedia.org/wiki/Cairns#ClimateCairns er dog en liten by, under 200 000 innbyggere, mens Sydney er en millionby på størrelse med Norge. Dog er Australia dyrt. Nesten på nivå med Norge. Endret 28. januar 2015 av Zash Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Durban, Sør-Afrika? Ligger ved det indiske hav, sies at det har et av de største kjøpesentret på den sørlige halvkule, kortere enn til Australia, mye rimeligere og kun 1t tidsforskjell. Ville nok bodd på Umhlanga istedenfor central Durban Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå