Gå til innhold

trenger antivisprogram, men hvilket?

Anbefalte innlegg

Hva er det som er "the shit" nå om dagen?? hva bør jeg styre unna?

før i tiden(noen år tilbake) mener jeg det var Nod32 som var bra, men nå er det så lenge siden jeg har hatt det.

har tross alt kjøpt meg ny PC. bør passe litt på den også??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har testet ut gratisversjonen av Bitdefender de siste månedene og den ser lovende ut. Skanner automatisk hele tiden + planlagte søk. + at du kan skanne mapper/disker/partisjoner når du vil det utenom planlagte søk..

Kjører den i kombo med Malwarebytes, betalt utgave. Det to utfyller hverandre og med autoskann der også, så har de stoppet en del på en test pc jeg har satt opp.

Lenke til kommentar

Dette med antivirus er og blir en evig diskusjon akkurat som "hvilken bil er best"

Det handler stort sett om hva du syntes er best personlig.

Mine Favoritter og som jeg kan anbefale er følgende:

Gratis: MSE (Microsoft Security Essentials)

Betal: McAfee

Brukt begge disse mye og har vært veldig fornøyd.

Det er ingen fasit på hva som er det beste. De fleste mener forskjellig og har forskjellig erfaring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så om en skulle gå for 1. gratis antivirus program.. Hvilket ville dere ha gått for?

før har jeg kjørt avg-free..

Selv ville jeg heller bare kjøpt Malwarebytes, og kjørt den, da den gjør jobben strålende. Det dumme er dog at Malwarebytes ikke lenger har "kjøp en gang, og behold det", da jeg kjøpte det akkurat før dem forandret strategien sin til månedsabonnement.

Dog kjører jeg Microsoft Security Essential og, men det programmet er ikke så veldig populært lengre.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...