probin Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hva er det som er "the shit" nå om dagen?? hva bør jeg styre unna? før i tiden(noen år tilbake) mener jeg det var Nod32 som var bra, men nå er det så lenge siden jeg har hatt det. har tross alt kjøpt meg ny PC. bør passe litt på den også?? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Avira stakk av med en del priser før, men vet ikke hvordan det står til nå. Better safe than sorry. Lenke til kommentar
Marius_Jordet Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hvis du ønsker Gratis Antivirus kan jeg si at Avast er ganske bra. Jeg syns personlig at Betalings versjonen til Kaspersky er veldig bra. Men de fleste anti virus selskaper er bra i dag, Tror ikke det er så stor forskjell Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg har testet ut gratisversjonen av Bitdefender de siste månedene og den ser lovende ut. Skanner automatisk hele tiden + planlagte søk. + at du kan skanne mapper/disker/partisjoner når du vil det utenom planlagte søk.. Kjører den i kombo med Malwarebytes, betalt utgave. Det to utfyller hverandre og med autoskann der også, så har de stoppet en del på en test pc jeg har satt opp. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Så om en skulle gå for 1. gratis antivirus program.. Hvilket ville dere ha gått for? før har jeg kjørt avg-free.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Det viktigste er at du kjører et. De har alle sine styrker og svakheter. Avira er neppe dumt. http://www.avira.com/en/avira-free-antivirus Lenke til kommentar
Songasa Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Dette med antivirus er og blir en evig diskusjon akkurat som "hvilken bil er best" Det handler stort sett om hva du syntes er best personlig. Mine Favoritter og som jeg kan anbefale er følgende: Gratis: MSE (Microsoft Security Essentials) Betal: McAfee Brukt begge disse mye og har vært veldig fornøyd. Det er ingen fasit på hva som er det beste. De fleste mener forskjellig og har forskjellig erfaring. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Om du har DnB så får du jo full versjon av McAfee gratis Endret 7. februar 2015 av Triple K Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Så om en skulle gå for 1. gratis antivirus program.. Hvilket ville dere ha gått for? før har jeg kjørt avg-free.. Selv ville jeg heller bare kjøpt Malwarebytes, og kjørt den, da den gjør jobben strålende. Det dumme er dog at Malwarebytes ikke lenger har "kjøp en gang, og behold det", da jeg kjøpte det akkurat før dem forandret strategien sin til månedsabonnement. Dog kjører jeg Microsoft Security Essential og, men det programmet er ikke så veldig populært lengre. Endret 8. februar 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
lysakers Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 http://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/ Denne siden tester antivirus relativt ofte og gir en god oversikt over hva som er bra og dårlig basert på OS. Personlig bruker jeg Panda på alle mine private Win7 enheter. Den var blant toppen av gratis AV i august, og ser ut til å holde dette i siste test også. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Brukser MSE sammen med Malwarebytes her. Ser ut til å gjøre jobben det. Lenke til kommentar
lysakers Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Er aldri å anbefale MSE for seg selv. Til og med Microsoft anbefaler at man har noe mer i tillegg til MSE: http://lifehacker.com/microsoft-admits-that-third-party-antivirus-is-more-eff-1441135677 Med Windows 8 er det uansett "baseline", men burde parres opp med et annet antivirus program. Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Har vanligvi brukt AVG Free, men nå fikk jeg sansen for Panda cloud antivirus som skal ver veldig lett og kjøre i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå